PracaGrupypl.praca.dyskusje › warunki pracy w Lufthansie ?

  • 1. Data: 2007-05-14 17:11:57
    Temat: warunki pracy w Lufthansie ?
    Od: "E and M" <m...@w...pl>

    Czy ktoś z was pracuje może dla Lufthansy w Krakowie w dziale Airline
    Accounting Center.

    Chodzi o prace jako osoba do wprowadzania i weryfikowania danych na biletach
    czy coś takiego?
    Jak się tam pracuje? Ile sie zarabia? itd

    Pozdrawiam
    Ella

  • 2. Data: 2007-05-15 20:24:55
    Temat: Re: warunki pracy w Lufthansie ?
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "E and M" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chodzi o prace jako osoba do wprowadzania i weryfikowania danych na
    > biletach czy coś takiego?
    > Jak się tam pracuje? Ile sie zarabia? itd

    Praca fajna, social/kino/basen/lekarz itp. Generalnie jak nie masz
    "wyzszego" w popularnej dziedzinie to OK (Finanse, IT, POLIBUDA, itp. ).

    Placa 2-3 razy gorzej niz dostaje przecietny/lepszy spec od wykonczeniowki
    budowlanej w Krakowie czyli ok. 1700-2500 brutto na start w zaleznosci czy
    jestes fluent tylko w Angielskim czy tez
    Holenderskim/Niemieckim/Hiszpanskim/Wloskim/Port/itp
    .
    Generalnie praca ok ze wzgledu na atmosfere. Wrzodow tu nie dostaniesz ale
    pieniedzy tez nie....

    pzdr.
    mw:

  • 3. Data: 2007-05-20 11:25:20
    Od: "E and M" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    .
    > Generalnie praca ok ze wzgledu na atmosfere. Wrzodow tu nie dostaniesz ale

    Dzięki wielkie za info. A jak to jest z tą rozmową o prace bo wyczytałam że
    przechodzi sie jakies 5 etapów włącznie z rozmową w grupie??
    Pozdrawiam
    EM