PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy o prace

  • 1. Data: 2007-05-14 19:23:04
    Temat: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "xx" <m...@g...com>

    witam
    mam ciaglosc pracy ponad 2 lata, chce zlozyc wypowiedzenie, nalezy mi sie
    zasilek, czy jak zloze wypowiedzenie za porozumieniem stron to otrzymam
    zasilek dla bezrobotnych czy jak to wyglada w praktyce?

  • 2. Data: 2007-05-14 19:38:08
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o prace
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2acuo$mde$1@news.mm.pl xx <m...@g...com> pisze:

    > mam ciaglosc pracy ponad 2 lata, chce zlozyc wypowiedzenie, nalezy mi sie
    > zasilek, czy jak zloze wypowiedzenie za porozumieniem stron
    Nie złożysz wypowiedzenia za porozumieniem stron. Nie ma czegoś takiego.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-05-14 19:44:55
    Od: "xx" <m...@g...com>

    a jak sformuowac takie wypowiedzenie?

  • 4. Data: 2007-05-14 19:56:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2ae7o$1g3q$1@news.mm.pl xx <m...@g...com> pisze:

    >a jak sformuowac takie wypowiedzenie?
    Co to znaczy - "takie"? Pracownik może złożyć tylko jeden rodzaj
    wypowiedzenia (z 2 opisanych w KP).

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-05-15 03:47:56
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 14 May 2007 21:23:04 +0200, xx napisał(a):

> [...]
    > zasilek, czy jak zloze wypowiedzenie za porozumieniem stron to otrzymam
    > zasilek dla bezrobotnych czy jak to wyglada w praktyce?

    Jakkolwiek, rozwiązanie umowy o pracy, czy to za porozumieniem stron, czy
    też poprzez wypowiedzenie jej z Twojej strony, skutkuje otrzymaniem zasiłku
    przez Ciebie dopiero po 3 miesiącach od powstania prawa do ich nabycia.
    Skróci Ci się przeto o te trzy miesiące okres jego otrzymywania.
    Inna kwestią jest czy w ogóle nabędziesz prawo do otrzymywania zasiłku
    (wysokość zarobków z tytułu umowy o pracę).