PracaGrupypl.praca.dyskusje › naruszenie czasu pracy - jakie odszkodowanie?

  • 1. Data: 2007-05-14 17:55:47
    Temat: naruszenie czasu pracy - jakie odszkodowanie?
    Od: "prbda" <p...@o...pl>

    Mój były pracodawca notorycznie łamał prawo do nieprzerwanego odpoczynku w
    ciągu doby czy tygodnia w związku z czym będę walczył o odszkodowanie.
    - jaka wysokość byłaby sensowna?

    Konkretniej chodzi o to, że trzeba było pełnić dyżur domowy bezpośrednio po
    12h dniu pracy a także dyżury weekendowe trwające 36h.

    pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2007-05-14 18:30:11
    Temat: Re: naruszenie czasu pracy - jakie odszkodowanie?
    Od: "prbda" <p...@o...plBEZTEGO>

    ....chodzi mi oczywiście o % stawki godzinowej