PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca-ciekawa strona

  • 1. Data: 2002-02-20 14:24:00
    Temat: praca-ciekawa strona
    Od: "Jacek Kr" <j...@h...com>

    Chodzi mi o to zeby nie generalizowac, bo takie jest spoleczne odczucie
    (przynajmniej ja takie zjawisko obserwuje) ze ktos polecony jest gorszy a
    dostal sie tylko przez koneksje. Wlasnie taki kontekst Twojej wypowiedzi
    dostrzeglem (oczywiscie nie piszesz tak wprost), jesli nie bylo to Twoja
    intencja - ok ciesze sie.

    Ja widze na przykladzie swoich znajomych (na razie nie pracuje) ze 70% ludzi (w
    firmach do 30 osob) jest tak pozyskiwanych (rodziny, znajomi), ale nie
    wskazywal bym tego jako patologie (samego procesu) gdyz nie jest to tylko i
    wylacznie polski wymysl w czasach silnego bezrobocia np w USA przy bezrobociu =
    4% jest to jeden z popularniejszych sposobow (wsrod malych firm). Natomiast
    patologia (moze to za duze slowo ?) moze byc atmosfera w pracy ale to juz inna
    bajka

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-02-20 21:04:34
    Temat: Re: praca-ciekawa strona
    Od: "AdamB" <a...@w...pl>

    Jakie perspektywy pracy po studiach licencjackich
    z infomatyki w zarządzaniu, albo informatyki i ekonometrii?

    Podobno zbyt dużo teorii na tych studiach a mało praktyki.

    Jak pracodawcy patrzą na absolwentów? Gdzie można pracować
    aby móc wykorzystać wiedzę prawno-ekonomiczno-informatyczną?

  • 3. Data: 2002-02-21 13:24:03
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Witam Was wszystkich,
    Mam takowe pytanie:
    Jakie cechy powinien posiadac czlowiek zeby moc zostac szefm jakiegos
    dzialu badz menedzerem sredniego szczebla?
    Pytam - poniewaz w agencjach typu TakeIT mozna spotkac "testy" ktore
    pomagaja odsiac ludzi ktorzy takich predyspozycji nie maja...

    Ewentualnie - na jakie pytania byc przygotowanym i jakiego typu
    odpowiedzi udzielac?

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 4. Data: 2002-02-22 09:35:26
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    Zgadza sie, wynagrodzenie musi byc co najmniej na poziomie minimalnej placy
    /obecnie 760zl/, ale z tytulu DG nie placic skladek spolecznych, jedynie
    skladke zdrowotna ok 95 zl

    Wojtek