PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile placic w biurze rachunkowym?

  • 1. Data: 2002-02-20 14:44:43
    Temat: Ile placic w biurze rachunkowym?
    Od: Michal Gancarski <w...@e...org.pl>

    mozna prowadzic jednoczesnie DG i byc pracownikiem zatrudnionym na etat.
    jesli pensja z etatu jest wieksza niz hmm 1/2 minimalnego wynagrodzenia?
    to z tytulu prowadzenie DG nie trzeba oplacac skladek na FUS.
    (ale na KCH wciaz trzeba!),

    o przepisach ubezpieczeniowych na taka okolicznosc mozna poczytac
    na stronach ZUSu (www.zus.gov.pl) np. w poradnikach,

    pozdrawiam

    romek

  • 2. Data: 2002-02-20 15:11:19
    Temat: Re: Ile placic w biurze rachunkowym?
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

    Roman Kubik wrote:

    > mozna prowadzic jednoczesnie DG i byc pracownikiem zatrudnionym na etat.
    > jesli pensja z etatu jest wieksza niz hmm 1/2 minimalnego wynagrodzenia?
    > to z tytulu prowadzenie DG nie trzeba oplacac skladek na FUS.

    o ile wiem, to pensja z etatu musi byc co najmniej rowna minimalnemu
    wynagrodzeniu zeby nie oplacac skladek.
    Mam racje czy nie ?
    Pozdrowienia
    Tomek G.

  • 3. Data: 2002-02-20 15:55:44
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    napisz do mnie na priv to chetnie cos skrobne (w Twoim newsie nie ma za
    bardzo adresu mailowego)

    Cyprian Prochot