1. Data: 2002-06-09 08:04:30
Temat:praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
Od:"Piotr Pakosik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was Szanowni Grupowicze pytanie.
Być może ktoś z Was zetknął się z osobami oferującymi katalog ofert pracy
chałupniczej, za 25zł.
Zapłaciłbym chętnie te 25zł jesli była by perspektywa
zarobienia_jakichkolwiek_pieniędzy, a tam wcale nie oferują mało (no może i
nie tak dużo, ale na początek by wystarczyło :-) ), nie chcę jednak by ktoś
mnie oszukał. Ponieważ przeważnie słyszałem opinie że ogłaszają się z tym
ludzie po prostu szukający naiwnych, zwracam się z prośbą do Was, abyście
wypowiedzieli się na ten temat i udzielili mi rady. Z góry dzięki.
Acha, nawiązałem kontakt z jednym z dystrybutorów tych katalogów, ale nie
chce podac szczegółów, z jednej strony nie dziwę się, bo za to trzeba
zapłacić, ale z drugiej to wcale nie dodaje mu wiarygodności.
Poniżej podaję kilka przykładów z próbki ofery jaką dostałem.

Piotr

- DOCINANIE I SKLADANIE METODA CHALUPNICZA PRODUKTÓW Z ELEMENTÓW
PAPIEROWYCH - [ciach], na poczatek dostaniesz pakiet probny a za dociecie go
masz 1350 zl,

- ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,

- ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.

- PRODUKCJA WORECZKÓW FOLIOWYCH DO ZYWNOSCI, NA ZGRZEWARCE DOMOWEJ.
Woreczki sa o rozmiarach 20 na 30 cm. Zgrzewarke dostarcza sie wraz z
materialem do produkcji.

- KLEJENIE SZARYCH KOPERT I TOREB Z DOSTARCZONYCH MATERIALÓW. FIRMA WYSYLA
PAPIER POCIETY NA ARKUSZE ZBLIZONE FORMATEM DO ROZLOZONEJ KOPERTY, KLEJ I
PASKI DO OWIJANIA GOTOWYCH KOPERT.

- SKLADANIE DLUGOPISÓW -0.30 do 1 zl za sztuke, rózne dlugopisy: zwykle,
typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!

Te długopisy wydają mi się najmniej prawdopodobne z całej tej oferty ;-)

2. Data: 2002-06-09 20:09:29
Od:"Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,

Przeciez to sie robi komputerowo, 30-40 na minute.

> - ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
> ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.

A to juz w ogole..200 zl na godzine. To ja chyba z zawodu informatyka
zrezygnuje :)

> [...]
> Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!
>
> Te długopisy wydają mi się najmniej prawdopodobne z całej tej oferty ;-)

Tak, szczegolnie, ze te dlugopisy sa w sklepach po 50 groszy sprzedawane.
Skoro skladanie kosztuje firme 30gr to produkcja i dystrybucja 20gr, nie?
Cos mi sie wierzyc nie chce :)

Merlin

3. Data: 2002-06-09 21:35:43
Od:"Johny" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Pakosik" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
> Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!

Chłopie !
Popatrz na kwoty które wymieniłeś i sam sobie odpowiedz To jedna wielka
bzdura, nawiążesz bliższą korespondencję, okaże się, że na dzień dobry trzeba
coś tam wpłacić (pewnie nawet niewiele), Ty wpłacisz, a kontakt się urwie. THE
END

Nie daj się nabrać !

Johny

PS.
O tych długopisach no nawet Weiss prowadził program w Zetce. Gość
zatrudniał kogoś do ich rozkładania, żeby można było je przesłać do złożenia
jeleniowi :)))