PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych

  • 1. Data: 2002-06-09 08:04:30
    Temat: praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
    Od: "Piotr Pakosik" <p...@p...onet.pl>

    Mam do Was Szanowni Grupowicze pytanie.
    Być może ktoś z Was zetknął się z osobami oferującymi katalog ofert pracy
    chałupniczej, za 25zł.
    Zapłaciłbym chętnie te 25zł jesli była by perspektywa
    zarobienia_jakichkolwiek_pieniędzy, a tam wcale nie oferują mało (no może i
    nie tak dużo, ale na początek by wystarczyło :-) ), nie chcę jednak by ktoś
    mnie oszukał. Ponieważ przeważnie słyszałem opinie że ogłaszają się z tym
    ludzie po prostu szukający naiwnych, zwracam się z prośbą do Was, abyście
    wypowiedzieli się na ten temat i udzielili mi rady. Z góry dzięki.
    Acha, nawiązałem kontakt z jednym z dystrybutorów tych katalogów, ale nie
    chce podac szczegółów, z jednej strony nie dziwę się, bo za to trzeba
    zapłacić, ale z drugiej to wcale nie dodaje mu wiarygodności.
    Poniżej podaję kilka przykładów z próbki ofery jaką dostałem.

    Piotr

    - DOCINANIE I SKLADANIE METODA CHALUPNICZA PRODUKTÓW Z ELEMENTÓW
    PAPIEROWYCH - [ciach], na poczatek dostaniesz pakiet probny a za dociecie go
    masz 1350 zl,

    - ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,

    - ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
    ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.

    - PRODUKCJA WORECZKÓW FOLIOWYCH DO ZYWNOSCI, NA ZGRZEWARCE DOMOWEJ.
    Woreczki sa o rozmiarach 20 na 30 cm. Zgrzewarke dostarcza sie wraz z
    materialem do produkcji.

    - KLEJENIE SZARYCH KOPERT I TOREB Z DOSTARCZONYCH MATERIALÓW. FIRMA WYSYLA
    PAPIER POCIETY NA ARKUSZE ZBLIZONE FORMATEM DO ROZLOZONEJ KOPERTY, KLEJ I
    PASKI DO OWIJANIA GOTOWYCH KOPERT.

    - SKLADANIE DLUGOPISÓW -0.30 do 1 zl za sztuke, rózne dlugopisy: zwykle,
    typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
    Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!

    Te długopisy wydają mi się najmniej prawdopodobne z całej tej oferty ;-)

  • 2. Data: 2002-06-09 20:09:29
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > - ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,

    Przeciez to sie robi komputerowo, 30-40 na minute.

    > - ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
    > ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.

    A to juz w ogole..200 zl na godzine. To ja chyba z zawodu informatyka
    zrezygnuje :)

> [...]
    > Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!
    >
    > Te długopisy wydają mi się najmniej prawdopodobne z całej tej oferty ;-)

    Tak, szczegolnie, ze te dlugopisy sa w sklepach po 50 groszy sprzedawane.
    Skoro skladanie kosztuje firme 30gr to produkcja i dystrybucja 20gr, nie?
    Cos mi sie wierzyc nie chce :)

    Merlin

  • 3. Data: 2002-06-09 21:35:43
    Od: "Johny" <j...@s...pl>

    "Piotr Pakosik" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
    > Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!

    Chłopie !
    Popatrz na kwoty które wymieniłeś i sam sobie odpowiedz To jedna wielka
    bzdura, nawiążesz bliższą korespondencję, okaże się, że na dzień dobry trzeba
    coś tam wpłacić (pewnie nawet niewiele), Ty wpłacisz, a kontakt się urwie. THE
    END

    Nie daj się nabrać !

    Johny

    PS.
    O tych długopisach no nawet Weiss prowadził program w Zetce. Gość
    zatrudniał kogoś do ich rozkładania, żeby można było je przesłać do złożenia
    jeleniowi :)))