PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych › Re: praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
    From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca chalupnicza, a wiarygodnosc ludzi ja oferujacych
    Date: Sun, 9 Jun 2002 22:09:29 +0200

    > - ADRESOWANIE KOPERT - 1 ZL OD SZTUKI PLATNE RAZ W MIESIACU,

    Przeciez to sie robi komputerowo, 30-40 na minute.

    > - ADRESOWANIE KOPERT, WLOZENIE ULOTKI REKLAMOWEJ, ZAKLEJENIE I WYSYLKA DO
    > ADRESATA PLATNE 15 ZL ZA SZTUKE.

    A to juz w ogole..200 zl na godzine. To ja chyba z zawodu informatyka
    zrezygnuje :)

    > - SKLADANIE DLUGOPISÓW -0.30 do 1 zl za sztuke, rózne dlugopisy: zwykle,
    > typu "Parker", z wkladem zwyklym lub zelowym, firma wspólpracuje z Poczta
    > Polska, która odbiera ich przesylki, - HIT !!!
    >
    > Te długopisy wydają mi się najmniej prawdopodobne z całej tej oferty ;-)

    Tak, szczegolnie, ze te dlugopisy sa w sklepach po 50 groszy sprzedawane.
    Skoro skladanie kosztuje firme 30gr to produkcja i dystrybucja 20gr, nie?
    Cos mi sie wierzyc nie chce :)

    Merlin