PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - sprzedaż telefonów komórkowych

  • 1. Data: 2002-06-08 15:00:49
    Temat: Praca - sprzedaż telefonów komórkowych
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie chciałabym otworzyć punkt sprzedaży telefonów komórkowych ( Kraków),
    gdzie uzyskam informacje na ten temat?

    za wszelkie wskazówki będę wdzięczna
    pozdrawiam
    Ann

  • 2. Data: 2002-06-09 16:02:02
    Temat: Odp: Praca - sprzedaż telefonów komórkowych
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:1...@n...onet.pl...
    > Witam!
    > Mam pytanie chciałabym otworzyć punkt sprzedaży telefonów komórkowych
    Kraków),
    > gdzie uzyskam informacje na ten temat?
    >
    > za wszelkie wskazówki będę wdzięczna

    najprosciej bedzie, jak uderzysz bezposrednio do Dzialu Handlowego operato
    ra, ktorego aparaty chcesz sprzedawac.

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-06-14 20:56:23
    Temat: Re: Praca - sprzedaż telefonów komórkowych
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Sun, 9 Jun 2002 18:02:02 +0200, "glos" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    >najprosciej bedzie, jak uderzysz bezposrednio do Dzialu Handlowego operato
    >ra, ktorego aparaty chcesz sprzedawac.

    Jeżeli chce otworzyć jeden punkt to może sobie darować. Lepiej uderzyć
    do jakiegos dużego dilera i otworzyć punkt subdilerski.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa