PracaGrupypl.praca.dyskusje › anglia - legalnie ??

  • 1. Data: 2002-06-09 10:07:29
    Temat: anglia - legalnie ??
    Od: "mag" <m...@t...net.pl>

    witam
    czy moze ktos wie czy jest mozliwe zalatwienie legalnego pozwolenia na prace
    w anglii gdy zaintereswoany wjezdza tam jako turysta ??

    --
    m...@t...net.pl

  • 2. Data: 2002-06-09 10:15:42
    Temat: Re: anglia - legalnie ??
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > czy moze ktos wie czy jest mozliwe zalatwienie legalnego pozwolenia na
    prace
    > w anglii gdy zaintereswoany wjezdza tam jako turysta ??
    wykupic szkole jezyka, mozna w Polsce, wtedy komfort na granicy - pokazuje
    sie kwity i spoko

    PZDR

    Skinny

  • 3. Data: 2002-06-09 10:21:43
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > prace
    aha, zalozyc firme w Anglii, ktos kiedys pisal o tym na grupie, mialem
    przetestowac, ale jusz zabraklo checi :D
    ja na turystycznej bylem i angol mnie zatrudnij, bo "przeoczyl" (celowo, bo
    to rowny chlop byl) pieczatke w paszporcie, ze nie moge pracowac w UK
    nawet podatek mi oddali :)
    Agencja Beacon sie nazywala
    moze ktus kto jest tera w Anglii rozwinie temat, bo ja bylem dwa lata temu
    aha i ploty sa, ze Iralndia to raj na ziemii ;) not tested

    Zdrufka

    Skinny

  • 4. Data: 2002-06-09 10:41:03
    Od: "mag" <m...@t...net.pl>

    a tak z ciekawosci - ile zarabiales na godzine i ile godzin w tygodniu
    pracowales ??

  • 5. Data: 2002-06-09 10:51:10
    Od: "skinny" <f...@a...net.pl>

    > a tak z ciekawosci - ile zarabiales na godzine i ile godzin w tygodniu
    > pracowales ??
    10 godzin dziennie, stawka na godzine 5,5 funta, na reke 4,20 ale podatek mi
    i tak oddali :D
    pon - piatek czasem sobota podwojna stafka

    PZDR

    Skinny

  • 6. Data: 2002-06-09 13:16:55
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    > prace
    > wykupic szkole jezyka, mozna w Polsce, wtedy komfort na granicy - pokazuje
    > sie kwity i spoko
    mylisz pojecie 'pozwolenie na prace' z wiza studencka z pozwoleniem na
    dodatkowa prace.
    rzeczywiscy wykupienie szkoly teoretycznie umozliwia wjazd do UK z wiza
    studencka. Trzeba ja jednak wykupic (zarezerwowac) na min 6 miesiecy.
    Trzeba tez uwazac na tzw. "VISA Shop" - tak określa się szkoły, które
    sprzedają miejsca w szkole tylko po to, aby umożliwić pracę ludziom z
    kontynentu. Takie kursy są tanie, ale na granicy celnicy mają listę VISA
    SHOP i w 90% cofają takich 'studentów' spowrotem do Polski...
    więc jest spore ryzyko.

    Jeśli szkoła oferuje Ci tydzień nauki za mniej niż 50 funtów, to trzeba
    bardzo uważać.

    Wszystko co wyzej dotyczy wizy studenckiej, a nie jako takiego pozwolenia na
    pracę (które dotyczy konkretnego pracodawcy)

    Jak checie coś wiecej to zapraszam www.getinuk.com

    pozdrawiam
    Boleslaw Drapella
    London Training Centre
    Sales Representative Trojmiasto
    b...@g...com
    tel. +48 501065426
    fax. +58 3039321

  • 7. Data: 2002-06-09 13:26:57
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Użytkownik "mag" <m...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > czy moze ktos wie czy jest mozliwe zalatwienie legalnego pozwolenia na
    prace
    > w anglii gdy zaintereswoany wjezdza tam jako turysta ??

    Polecam www.londyn.org

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 8. Data: 2002-06-09 16:56:46
    Od: "vorp" <v...@d...pl>

> [...]
    > więc jest spore ryzyko.
    >
    > Jeśli szkoła oferuje Ci tydzień nauki za mniej niż 50 funtów, to trzeba

    no i mam pytanie odnośnie Waszej oferty: oferujecie 5 tygodni kursu z
    rejestracją na 7 miesięcy podczas gdy wymagane jest wykupienie min 6
    miesięcy kursu (nie rejestracji) aby dostać wizę... Jak to w końcu jest?!

    pozdro,
    vorp

  • 9. Data: 2002-06-09 22:09:31
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > aha, zalozyc firme w Anglii, ktos kiedys pisal o tym na grupie, mialem
    > przetestowac, ale jusz zabraklo checi :D

    Kosztuje to w granicach 2000 funtow (oplaty i wynagrodzenie dla f-my prawniczej),
    taniej jezeli
    znasz dobrze angielski i potrafisz napisac sensowny biznes-plan, poza tym musisz
    wykazac sie kasa
    na prowadzenie dzialalnosci, ile-nie wiem, pewnie zalezy od rodzaju dzialalnosci.
    Generalnie jest to dobry pomysl: najpierw wiza na rok, potem na nastepne 4, a potem
    to juz tylko
    obywatelstwo :)))

    > aha i ploty sa, ze Iralndia to raj na ziemii ;) not tested

    tested, dawno i nie prawda.

    pzdr
    ma(R)cintosh

  • 10. Data: 2002-06-10 06:23:17
    Od: "Bolek LTC" <b...@g...com>

    > no i mam pytanie odnośnie Waszej oferty: oferujecie 5 tygodni kursu z
    > rejestracją na 7 miesięcy podczas gdy wymagane jest wykupienie min 6
    > miesięcy kursu (nie rejestracji) aby dostać wizę... Jak to w końcu jest?!

    wymagana jest rejestracja na min. 6 mcy. Jednak jesli chesz jechać na krócej
    to możesz zapłacić tylko za 5 tygodni - stąd nasza oferta. Wg prawa UK nie
    musisz zostawać jako stusent w UK przez pół roku, ale musisz miec rez. na
    min. pół roku.