PracaGrupypl.praca.dyskusje › ulgi dla studentow ?

  • 1. Data: 2002-06-08 10:57:39
    Temat: ulgi dla studentow ?
    Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    Witam !
    Jestem studentem - chcialbym zalozyc wlasna firme. Absolwenci szkol
    ponadgimnazjalnych moga liczyc na jakies znaczace ulgi glownie umozenie
    czasowe ZUSu. Czy moze orientuje sie ktos jak to wyglada ze studentami,
    ktorzy chcieliby zalozyc swoj biznes ?

    pozdrawiam
    GEIGER

  • 2. Data: 2002-06-08 18:21:15
    Temat: Re: ulgi dla studentow ?
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

> [...]
    > ponadgimnazjalnych moga liczyc na jakies znaczace ulgi glownie umozenie
    > czasowe ZUSu. Czy moze orientuje sie ktos jak to wyglada ze studentami,

    dokładnie tak samo jak w każdym innym przypadku.. nie ma żadnych ulg i
    preferencji....

    --
    Serdecznie pozdrawiam,
    Grzegorz Bałysz // 0 600 400 000