PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrafie wiele zawsze można się dostosować

  • 1. Data: 2004-08-06 21:36:41
    Temat: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    Od: m...@p...onet.pl

    Potrafie wiele rzeczy, znam obsluge komputera, jednak nie chce pracowac jako
    telemarketer bo już kiedyś próbowałam i jakoś mi te wszystkie rozmowy nie
    wychodzą mam wykształcenie średnie ale bez matury, ponieważ mam I grupę nie
    mogę pracować na cały eteta jestem sprawna ruchowo i moge robić wiele.
    Pracowałam tylko w sklepie jakiś rok temu ale tam jest straszna robota pozatym
    robiłam przy chłodziarce i złąpałam anginę, na którą wydałam praktycznie całe
    zarobione pieniądza (i tak się włańsie nie opłaca pracować w sklepi), a
    praktycznie mogę robić wszystko.

  • 2. Data: 2004-08-07 04:57:35
    Temat: Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarobione pieniądza (i tak się włańsie nie opłaca pracować w sklepi), a

    Jak uzykasz czyjac pomoc i uda Ci sie dojsc do stanu, kiedy nigdy Ci nie beada
    przychodzic mysli, by pisac takie rzeczy, jak w Tym poscie, to wtedy masz szanse
    znalezc JAKAS prace. Zanim to nastapi nie trac czasu na myslenie o niej

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-08-07 12:24:45
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik w news:0c9d.000002f9.4113f9e9@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Potrafie wiele rzeczy, znam obsluge komputera,

    Piszesz, że potrafisz robić wiele rzeczy, a wymieniasz jedynie obsługę
    komputera i to jeszcze ogólnie. To zaś potrafią obecnie często nawet
    dzieci, które jeszcze do gimnazjum nie chodzą. Znam takie, które radzą
    sobie lepiej niż osoby, które przy komputerze pracują.

    > a praktycznie mogę robić wszystko.

    Piszesz, że możesz robić praktycznie wszystko, a jednak więcej w Twojej
    wiadomości informacji o tym czego robić nie będziesz. Właściwie nie widzę
    najmniejszego fragmentu o tym co możesz robić... poza tym, że prawie
    wszystko. Ale co konkretnie? Uważasz, że ktoś ma o tym pomyśleć za Ciebie?

    --
    pozdrawiam
    Greg

  • 4. Data: 2004-08-07 14:00:14
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > najmniejszego fragmentu o tym co możesz robić... poza tym, że prawie
    > wszystko. Ale co konkretnie? Uważasz, że ktoś ma o tym pomyśleć za Ciebie?

    chyba jednak ta strona nie jest na umieszczanie listów motywacyjnych i cv a tam
    gdzie trzeba juz takie umieściłam. Wiec tylko wsumie to co tu napisałam miało
    być odpowiedzią na ogólne zadanie pytania lecz się pomyliłam bo nie napisałam
    że jest to odpowiedź.Ten wątek to poprostu nieporozumienie, tak to jest jak się
    nie chodzi po forum ale nigdy nie korzystałam z takowych ponieważ nie uznawałam
    tego za konieczne natomiat tak sobie pomyślałam że można tu wymienić pare
    informacji jednak widzę że nie ma to zupełnie sensu poniewaz już któryś raz
    zostaje tu niemile skomentowana przynajmniej dla mnie wydaje się mi się że w
    sumie nie muszę się przed nikim spowiadać jak i co potrafię dobrze robić jeśli
    nie jest to mój przyszły pracodawca.

  • 5. Data: 2004-08-07 15:16:55
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    m...@p...onet.pl [7 Aug 2004 16:00:14 +0200]:

> [...]
    > mi się że w sumie nie muszę się przed nikim spowiadać jak i co
    > potrafię dobrze robić jeśli nie jest to mój przyszły pracodawca.

    Nie unos sie tak, nikt Cie tu niemile nie komentowal. Po prostu
    jesli szukasz pracy to stanowisk o nazwie "jakiekolwiek" nie ma.
    Bez informacji na temat tego co wlasciwie potrafisz i jaka prace
    chcesz znalezc nikt po prostu NIE JEST W STANIE doradzic Ci
    czegokolwiek. Bo jakim sposobem?

    Spowiadac sie rzecz jasna nie musisz, tylko jesli nie powiesz
    czego wlasciwie szukasz to nikt Ci nie powie gdzie znajdziesz.
    Prosta logika, nie wiem co Cie tak zirytowalo.

    pzdr.
    Nahia

  • 6. Data: 2004-08-07 16:27:11
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik w news:0c9d.000003da.4114e06d@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > tak sobie pomyślałam że można tu wymienić pare informacji
    > jednak widzę że nie ma to zupełnie sensu poniewaz już któryś
    > raz zostaje tu niemile skomentowana

    Twoim zdaniem wymiana informacji to miłe komentarze? Uprzedzająć Twoje
    ewentualne pytanie - nie uważam, że wymiana informacji polega na pisaniu
    niemiłych komentarzy. Wymiana informacji to wymiana informacji. Napisałem
    Ci co moim zdaniem może wpływać na to, że jest Ci trudniej znaleźć pracę.
    Mój błąd polega na tym, że faktycznie Twoją wiadomość potraktowałem jako
    coś w rodzaju listu motywacyjnego. To dlatego, że moim zdaniem jeśli szuka
    się pracy to wszędzie i o każdej porze. Ludzie w dziwniejszych
    okolicznościach znajdowali zatrudnienie.

    > przynajmniej dla mnie wydaje się mi się że w sumie nie muszę
    > się przed nikim spowiadać

    Nie zachęcam Cię do tego - nie jestem księdzem.

    > jak i co potrafię dobrze robić jeśli nie jest to mój przyszły pracodawca.

    A skąd wiesz? Uważasz, że jest niemożliwym sytuacja, w której zaczynasz
    rozmowę z obcym człowiekiem, który po jakimś czasie oznajmia Ci, że jest
    właścicielem pewnej firmy i chętnie zatrudni Cię u siebie? To naprawdę się
    zdarza. Sam tego doświadczyłem. Jeśli swoje atuty będziesz prezentować
    tylko na hasło: "jestem Twoim potencjalnym pracodawcą", skutecznie
    ograniczasz swoje szanse. Tym razem już na własne życzenie.

    pozdrawiam
    Greg

  • 7. Data: 2004-08-07 22:18:08
    Od: "Anty-Komin" <e...@y...de>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w >

> [...]
    > sumie nie muszę się przed nikim spowiadać jak i co potrafię dobrze robić

    kolo zrob sobie lekcje ort. i interpunkcji j. polskiego... dobrze ci radze

  • 8. Data: 2004-08-07 22:56:56
    Temat: Ale jeden jest haczyk:
    Od: "Marcin" <k...@g...pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > wychodzą mam wykształcenie średnie ale bez matury, ponieważ mam I grupę nie

    Radzę przemyśleć, co LUBISZ robić i dąż do tego, aby to robić. Przemyśl, co
    Ci do tego potrzeba i cierpliwie zmierzaj do celu. Jasne, trzeba czasu na
    to i wysiłku, ale da się.

    Ja osobiście nie ufam (w sensie zawodowym, nie osobistym) ludziom, którzy
    nic nie lubią albo sami nie wiedzą, co lubią i takiej osoby bym NIE
    ZATRUDNIŁ.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2004-08-08 01:29:12
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cf3k8s$lm4$1@opal.icpnet.pl>, Anty-Komin wrote:
    > kolo zrob sobie lekcje ort. i interpunkcji j. polskiego...

    Hmm, ortografia w sumie do przyjęcia, ale interpunkcja.. to się
    na pl.rec.humor.najlepsze nadaje :)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 10. Data: 2004-08-08 10:05:46
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Anty-Komin w news:cf3k8s$lm4$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > kolo zrob sobie lekcje ort. i interpunkcji j. polskiego...

    To nie on, tylko ona.
    Moja kuzynka pisze podobnie - jest niewidoma.

    pozdrawiam
    Greg