PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrafie wiele zawsze można się dostosować › Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    Date: 7 Aug 2004 16:00:14 +0200

    > Piszesz, że potrafisz robić wiele rzeczy, a wymieniasz jedynie obsługę
    > komputera i to jeszcze ogólnie. To zaś potrafią obecnie często nawet
    > dzieci, które jeszcze do gimnazjum nie chodzą. Znam takie, które radzą
    > sobie lepiej niż osoby, które przy komputerze pracują.

    > Piszesz, że możesz robić praktycznie wszystko, a jednak więcej w Twojej
    > wiadomości informacji o tym czego robić nie będziesz. Właściwie nie widzę
    > najmniejszego fragmentu o tym co możesz robić... poza tym, że prawie
    > wszystko. Ale co konkretnie? Uważasz, że ktoś ma o tym pomyśleć za Ciebie?

> [...]
    chyba jednak ta strona nie jest na umieszczanie listów motywacyjnych i cv a tam
    gdzie trzeba juz takie umieściłam. Wiec tylko wsumie to co tu napisałam miało
    być odpowiedzią na ogólne zadanie pytania lecz się pomyliłam bo nie napisałam
    że jest to odpowiedź.Ten wątek to poprostu nieporozumienie, tak to jest jak się
    nie chodzi po forum ale nigdy nie korzystałam z takowych ponieważ nie uznawałam
    tego za konieczne natomiat tak sobie pomyślałam że można tu wymienić pare
    informacji jednak widzę że nie ma to zupełnie sensu poniewaz już któryś raz
    zostaje tu niemile skomentowana przynajmniej dla mnie wydaje się mi się że w
    sumie nie muszę się przed nikim spowiadać jak i co potrafię dobrze robić jeśli
    nie jest to mój przyszły pracodawca.