PracaGrupypl.praca.dyskusje › odziez obuwie noe problem

  • 1. Data: 2004-08-06 20:04:06
    Temat: odziez obuwie noe problem
    Od: Giana <g...@w...pl>

    czy ktos moze mial problemy w pracy w sieci sklepow noe obuwie odziez
    pisze dlatego ze mam kolezanke ktora pracuje w jednym z
    takich sklepow i dziwne jest to ze niedawno zostal on otwarty i
    po 2 miesiacach okazalo sie ze jest manko 5000 na 3 osoby to
    wychodzi jakies 1800 zl dziwne w tym jest to ze te sklepy nie
    maja telefonow sa oddalone od siebie conajmniej kilkadziesat km
    tak ze nie mozna sie skontaktowac z pracownikami z innych
    sklepow sklepy te raklamuja sie jako bardzo tanie wiec zlodzieje
    musieli by naprawde sie napracowac co dziwne te sklepy nie maja
    zabezpieczen na poczatku podpisuje pracownik weksel na dosc duza
    sume do tego ten sam pracownik szybko awansuje na kierownika co
    jest naprawde nie spotykane w polsce.doam tylko ze najdrozsza
    rzecz w tym sklepie kosztuje okolo 80 zl czyli zlodzieje
    musielby ukras samych tych rzeczy 50 siec sklepow jest bardzo
    duza i obawiam sie ze napewno zdarza sie w wiekszosci skleow
    manko dziwne jest tez ze po miesiacu moja kolezanka dostala
    umowe o prace na 3 lata najsmieszniejsze jest to ze to jest bardzo male
    miasteczko gdzie sie wszyscy znaja
    czy moga panstwo napisc co ona moze
    zrobic z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2004-08-06 20:12:13
    Temat: Re: odziez obuwie noe problem
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 22:04:06 +0200, Giana <g...@w...pl>
    napisał:

    > czy moga panstwo napisc co ona moze
    > zrobic z gory dziekuje.

    Sprawdzic cala dokumentacje zwiazana z przyjeciem towaru na magazyn i
    poprawnosia /zgodnoscia wciagniecia na ewidencje.
    Mozliwe, ze manko powstalo nie poprzez kradziez a przez pomylki na
    przyjeciu - podwojne zaewidencjonowanie tej samej faktury, faktury i wz
    itp.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-08-07 14:09:16
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Uzytkownik "Giana" <g...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > czy ktos moze mial problemy w pracy w sieci sklepow noe obuwie odziez

    Hmmm.... mi to nie wyglada na manko tylko na chec wyludzenia pieniedzy od
    pracowników jako dodatkowego motywu wzbogacenia sie. Podpisywanie weksli IN
    BLANCO?? Nie, dziekuje. ja nigdy bym takiej glupoty nie zrobil.