PracaGrupypl.praca.dyskusjepotrafie wiele zawsze można się dostosować › Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    Date: Sat, 7 Aug 2004 18:27:11 +0200
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Użytkownik w news:0c9d.000003da.4114e06d@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > tak sobie pomyślałam że można tu wymienić pare informacji
    > jednak widzę że nie ma to zupełnie sensu poniewaz już któryś
    > raz zostaje tu niemile skomentowana

    Twoim zdaniem wymiana informacji to miłe komentarze? Uprzedzająć Twoje
    ewentualne pytanie - nie uważam, że wymiana informacji polega na pisaniu
    niemiłych komentarzy. Wymiana informacji to wymiana informacji. Napisałem
    Ci co moim zdaniem może wpływać na to, że jest Ci trudniej znaleźć pracę.
    Mój błąd polega na tym, że faktycznie Twoją wiadomość potraktowałem jako
    coś w rodzaju listu motywacyjnego. To dlatego, że moim zdaniem jeśli szuka
    się pracy to wszędzie i o każdej porze. Ludzie w dziwniejszych
    okolicznościach znajdowali zatrudnienie.

    > przynajmniej dla mnie wydaje się mi się że w sumie nie muszę
    > się przed nikim spowiadać

    Nie zachęcam Cię do tego - nie jestem księdzem.

    > jak i co potrafię dobrze robić jeśli nie jest to mój przyszły pracodawca.

    A skąd wiesz? Uważasz, że jest niemożliwym sytuacja, w której zaczynasz
    rozmowę z obcym człowiekiem, który po jakimś czasie oznajmia Ci, że jest
    właścicielem pewnej firmy i chętnie zatrudni Cię u siebie? To naprawdę się
    zdarza. Sam tego doświadczyłem. Jeśli swoje atuty będziesz prezentować
    tylko na hasło: "jestem Twoim potencjalnym pracodawcą", skutecznie
    ograniczasz swoje szanse. Tym razem już na własne życzenie.

    pozdrawiam
    Greg