PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrafie wiele zawsze można się dostosować

  • 11. Data: 2004-08-08 10:24:59
    Temat: Re: potrafie wiele zawsze można się dostosować
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2004 12:05:46 +0200, Greg <o...@o...op.pl>
    napisał:

    > To nie on, tylko ona.
    > Moja kuzynka pisze podobnie - jest niewidoma.
    >

    > pozdrawiam
    > Greg

    Brawo za komentarz.
    W sumie nikt sie nie zainteresowal przyczyna inwalidztwa i niektorzy
    dyskutanci potraktowali autorke jak....

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2004-08-08 10:45:28
    Od: m...@p...onet.pl

    > kolo zrob sobie lekcje ort. i interpunkcji j. polskiego... dobrze ci radze

    o ile zmieniłam płeć to gratulacje dla tego co pisze, że jestem kolo, a co to
    jest kolo???????:P może raczej poprawna poslszczyna nie mi jest potrzebna

  • 13. Data: 2004-08-08 10:56:12
    Temat: Re: Ale jeden jest haczyk:
    Od: m...@p...onet.pl

    jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic spróbować, a cv
    można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi wymaganiami. Wtedy
    mogę sobie sprawdzić co ktoś wymaga i czy ja temu podołam, czy nie bo ja znam
    swoje granice, więc raczej poszukuję dobrych ofert i konkretnych nie będę sie
    reklamować bo nie mam takiej potrzeby:)
    pozatym że jestem wysoką brunetką która ma nienaganną prezencję niezwykłą
    inteligencję i urok osobisty, potrafię biegle pisać na komputerze, maszynie do
    pisania, znam obsługę edytorów tekstu, poczty, internetu, potrafie sprzątać
    gotowac i przecież z każdym dniem uczę się czegoś nowego, Jak kazdy normalny
    człowiek to nie mam więcej potrzeby sie reklamowania:):) dziękuję za wypowiedzi
    i za dobre rady co poniektórym gratuluję spostrzegawczości hihihi tylko
    krytykować umieją a nic inteligencji no ale to tak już czasami bywa jak ktos
    jest z tupetem, lecz w głowie zero.

  • 14. Data: 2004-08-08 22:31:15
    Od: "Anty-Komin" <e...@y...de>

    > jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic spróbować, a cv
    > można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi wymaganiami.

    z zalozenia blad. jesli oczekujesz propozycji pracy a domyslam sie, ze tak
    jest po kolo napisz co potrafisz robic, jakie masz zainteresowania, czego
    oczekujesz itp. To ulatwi potencjalnemu pracodwacy wstepna selekcje

    > poszukuję dobrych ofert i konkretnych nie będę sie
    > reklamować bo nie mam takiej potrzeby:)

    oj potrzeba jest i to duza. Mamy 20-sto % bezrobocie w kraju, a bez pracy
    pozostaja specjalisci w roznych dziedzinach.......
    Mamy takie czasy......

> [...]
    sprzątać
    > gotowac i przecież z każdym dniem uczę się czegoś nowego,

    kazdego dnia uczymy sie czegos nowego :)

    Jak kazdy normalny
    > człowiek to nie mam więcej potrzeby sie reklamowania:):)

    chyba masz duza potrzebe, skoro umiescilas kolo tutaj ogloszenie

    dziękuję za wypowiedzi
    > i za dobre rady co poniektórym gratuluję spostrzegawczości

    wybacz, ale bylem zmeczony, gdy odpowiadalem na Twojego posta

    hihihi tylko
    > krytykować umieją a nic inteligencji no ale to tak już czasami bywa jak
    ktos
    > jest z tupetem, lecz w głowie zero.

    tupet kolo to masz Ty, a nie ja to primo:) a po drugie primo:) wlasciwie to
    juz secundo uwazam sie raczej za czlowieka wyksztalconego, chociaz masz
    prawo miec odmienne zdanie - ot zyjemy w wolnym od 14-stu lat kraju
    Mimo wszystko pozdrawiam!

  • 15. Data: 2004-08-08 23:26:22
    Od: "Marcin" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic spróbować, a cv
    > można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi wymaganiami.

    Ale pewne podstawowe rzeczy o sobie zapewne wiesz: czy lubisz pracować z
    ludźmi, czy samotnie rozwiązywać trudne problemy, czy lubisz przyrodę, czy
    lubisz miasto, czy jesteś "ścisła" czy humanistka itd., czy masz jakieś
    hobby prywatne - to wszystko jest ważne. Jasne, nie ma tak, że bezpośrednio
    to się przełoży na pracę, ale może stanowić punkt wyjścia do tego, jakie
    zdolności możesz wykorzystać w pracy.

    A ja dlatego nie ufam ludziom, którzy nic nie lubią, bo z doświadczenia
    swojego wiem, że szybko się zniechęcają i odchodzą, ciągle szukają czegoś
    nowego i nic ich nie zadowala. I nie da się stworzyć na takiej bazie nic
    trwalszego.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2004-08-09 06:12:35
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    m...@p...onet.pl [8 Aug 2004 12:56:12 +0200]:

    > jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic
    > spróbować

    Tzn co, przez cale zycie siedzisz sztywno nie ruszajac sie i nie
    robiac zupelnie niczego? Wspominalas o obsludze komputera, teraz
    piszac na newsy go uzywasz -- i nie wiesz czy to lubisz? Dziwne.

    > a cv można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi
    > wymaganiami.

    W CV masz zawrzec FAKTY, a te sa niezalezne od czyichs wymagan.
    Jak masz duzo do pisania to faktycznie ulatwiaja wybieranie tego
    co sie przyda, ale zdaje sie ze ten przypadek u Ciebie jeszcze
    nie zachodzi?

    > więc raczej poszukuję dobrych ofert i konkretnych nie będę sie
    > reklamować bo nie mam takiej potrzeby:)

    Przykro mi, nie znam stanowiska "jakiekolwiek" ani "konkretne".
    Realia sa takie ze jak przychodzi podanie w ktorym pisze "chce
    podjac jakakolwiek prace" to najczesciej nawet sie go nie
    drukuje -- bo i po co? Jak czlowiek nie potrafi nawet napisac
    w czym jest dobry i co ma do zaoferowania to widac znaczy ze
    nie za wiele. Wiec po co go zatrudniac?

    A co do potrzebowania -- zdaje sie ze skoro piszesz tutaj
    takiego posta jak ten z poczatku watku to Twoja metoda szukania
    pracy sie widac nie sprawdza. Wiec moze ja zmien? Bo dopoki
    robisz to samo to masz te same efekty.

    No, chyba ze efektem ma byc mozliwosc pomarudzenia sobie bez
    znalezienia pracy. W takim razie dobrej zabawy zycze :)

    pzdr.
    Nahia

  • 17. Data: 2004-08-09 06:56:01
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > takiego posta jak ten z poczatku watku to Twoja metoda szukania
    > pracy sie widac nie sprawdza. Wiec moze ja zmien? Bo dopoki

    Najlepsza to zrobienie 1000 kopii CV i LM na xero i wyslanie do pierwszego
    1k firm w PF, nastepnego tygodnia nastepne 1k... ;-)

    Oczywiscie nalezy wspomniec, ze LM ma wygladac w ten desen:
    " jestem piekna, inteligentna, lojalna, pracowita i uczciwa..."
    --
    Olleo

  • 18. Data: 2004-08-09 08:54:34
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Olleo [Mon, 9 Aug 2004 08:56:01 +0200]:

    > Najlepsza to zrobienie 1000 kopii CV i LM na xero
    > i wyslanie do pierwszego 1k firm w PF, nastepnego
    > tygodnia nastepne 1k... ;-)

    Znam lepsze rozrywki, zwlaszcza ze lato jest i wydatki tez
    mozna sensowniejsze miec ;) Ale skoro Cie to bawi... ;)

    pzdr.
    Nahia

  • 19. Data: 2004-08-09 14:47:31
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > Znam lepsze rozrywki, zwlaszcza ze lato jest i wydatki tez
    > mozna sensowniejsze miec ;) Ale skoro Cie to bawi... ;)

    W moim wykonaniu nie, ale bawi mnie obserwowanie takich akcji.
    --
    Olleo

  • 20. Data: 2004-08-09 17:26:11
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik w news:0c9d.00000530.411606cb@newsgate.onet.pl napisał(a):

    Mnie już pewnie masz dość, ale co mi tam - nudzi mi się ;-)

    > jak mam wiedzieć co lubie, jeżeli nie mam szansy nawet nic
    > spróbować,

    Żyjesz już trochę na tym świecie, więc coś jednak powinnaś wiedzieć.
    Chociaż wiem, że nie jest łatwo - sam miałem z tym problem. Zazdrościłem
    ludziom, którzy mieli konkretną pasję. Ja musiałem kombinować, sklejać
    pewne cechy aby coś konkretnego z tego wyszło. I myślę, że mi się udało.

    > a cv można napisać jeżeli ma się dokłane ogłosznie z konkretnymi
    > wymaganiami.

    CV ma się jedno. Można wprowadzać pewne modyfikacje pod konkretną ofertę,
    ale nie są one raczej wielkie. No bo co chcesz zmieniać? Dane osobowe?
    Wykształcenie? Doświadczenie? Zainteresowania? Najbardziej zmienna jest
    chyba kategoria z dodatkowymi kwalifikacjami. Tam raczej pisze się
    najwięcej pod konkretną ofertę.
    A jeśli chodzi o list motywacyjny... Tutaj na pewno też są pewne kwestie,
    które będziesz powtarzać. Resztę zmienisz, ale tutaj przecież nikt Cię o
    list motywacyjny nie prosi.

    > nie będę sie reklamować bo nie mam takiej potrzeby:)

    Przy tym zdaniu duży zgrzyt. Kilka wiadomości temu skarżyłaś się, że nie
    masz pracy. Teraz piszesz, że nie masz potrzeby aby się reklamować.
    Tymczasem jeśli chcesz sprzedać swoją pracę to musisz się reklamować o ile
    nie jesteś na tyle dobra, że inni zrobią to za Ciebie.
    Dla mnie to co przed chwilą napisałaś jest równoznaczne z "nie mam potrzeby
    przykładać się do szukania pracy". Skoro tak, to nie powinnaś się skarżyć
    na jej brak. Jeśli Tobie nie zależy, to tym bardziej innym nie będzie.

    > pozatym że jestem wysoką brunetką która ma nienaganną
    > prezencję niezwykłą inteligencję i urok osobisty,

    Przepraszam, ale ja jak na razie się na Twoim uroku nie poznałem ;-)
    "Niezwykła inteligencja" też jakoś dziwnie mi brzmi.

    > potrafię biegle pisać na komputerze,

    Tutaj kolejny zgrzyt. Zwrócono Ci uwagę na liczne błędy jakie popełniasz.
    Nie wnikam w powody i nie wytykam Ci ich. Ale pisanie w tym kontekście, że
    potrafisz biegle pisać na komputerze jest trochę dziwne, nie sądzisz?

    > obsługę edytorów tekstu, poczty, internetu,

    Obsługa Internetu? To mnie zaciekawiłaś - jak Ty obsługujesz ten Internet?
    ;-)

    > potrafie sprzątać gotowac i przecież z każdym dniem uczę się czegoś
    > nowego, Jak kazdy normalny człowiek to nie mam więcej potrzeby sie
    > reklamowania:):)

    Jak wyżej - skoro nie czujesz takiej potrzeby to nie dziw się, że nie masz
    pracy.

    pozdrawiam
    Greg