PracaGrupypl.praca.dyskusje › portale z ofertami pracy

  • 1. Data: 2008-07-28 22:03:48
    Temat: portale z ofertami pracy
    Od: g...@g...com

    Witajcie,

    Chciałbym podyskutować z wami na temat portali które na swoich łamach
    umieszczają oferty pracy.

    Co o nich sądzicie, który wg was jest najwygodniejszy w użyciu, który
    najbardziej frustrujący i "ubrany" w całą masę niepotrzebnych
    gadżetów.

    No dobra, tak naprawdę to nie mam ochoty z wami na ten temat gadać.
    Chciałem jedynie wyrazić swoją frustrację i ogromne poirytowanie
    portalem infopraca.pl
    Moim zdaniem najgorszy portal tego typu. Sili się na profesjonalizm.
    Totalny przerost formy nad treścią. Za dużo udziwnień, rzekomych
    innowacji mających na celu usprawnienie wyszukiwania ofert oraz
    kandydatów. Kompletnie nie użyteczny system umieszczania swojego CV w
    ich bazie. Dodawanie umiejętności to po prostu katorżnicza robota.
    Chcieli dobrze, ale ostro przedobrzyli. Nawet kolorystyka dla mnie
    jest mdła i odstraszająca. Prawdę mówiąc, próbuję swoich sił z tym
    portalem od kilku już miesięcy i zawsze poddaje się po dwóch godzinach
    od momentu rozpoczęcia ustawiania profilu. Ilość szczegółów i
    "dupereli" które trzeba podać są zatrważające. Dobra rozumiem, gdyby
    to jeszcze było podane w dobrej, przystępnej i funkcjonalnej formie.
    Wtedy wszystko by grało. Tu zaznaczyć, tam dodać, tu coś dopisać i
    szafa gra. Napisałem nawet do nich maila, ale jak doszedłem do jednej
    strony A4 tekstu z informacjami dla nich co "moim zdaniem" jest
    przedobrzone, a jak się okazało nie ukończyłem nawet 20% całości
    ustawień ... zrezygnowałem. Trzeba mieć naprawdę anielską cierpliwość
    do infopracy. Nie dla mnie. Jestem pewien, że znajdę pracę dla siebie
    NIE UŻYWAJĄC ich strony.

    Pzdr.

    Frustrat.

  • 2. Data: 2008-07-29 12:14:05
    Temat: Re: portale z ofertami pracy
    Od: jasio <s...@k...pl>

    Potwierdzam, cos na rzeczy jest z tym potralem.. to z tym wlasnym CV to
    faktyczine kiszka jest

  • 3. Data: 2008-07-29 13:46:20
    Od: "grafter" <grafter@NO_SPAMonet.eu>

    Racja w 100% ten portal to tragedia.

  • 4. Data: 2008-07-30 00:19:46
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl>

    grafter pisze:
    > Racja w 100% ten portal to tragedia.

    hahaa, tak sie teraz robi czarny PR?

    lukasz

  • 5. Data: 2008-07-30 07:05:51
    Od: "grafter" <grafter@NO_SPAMonet.eu>

    Użytkownik "lukasz" <lukz@_wytnijto_vp.pl> napisał w wiadomości:
    > hahaa, tak sie teraz robi czarny PR?

    Polecam wypróbowanie portalu, a potem pogadamy.

    --
    g.