PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Polsce?

  • 1. Data: 2008-07-28 09:03:16
    Temat: Praca w Polsce?
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Witam.

    W jaki sposób szukać pracy w Polsce. Mam doświadczenie, znam angielski
    oraz posługuję się biegle komputerem. Pracowałem na różnych
    stanowiskach. Byłem między innymi nauczycielem, pracownikiem obsługi
    klienta, informatykiem w małej firmie, serwiasntem kopiarek. Przebywałem
    za granicą w Anglii. Tutaj pracowałem jako pomoc kuchenna. Interesuję
    się polityką, sportem oraz zagadnieniami ekonomiczno-społecznymi.

    Nie chcę być _przedstawicielem handlowym_

    Teren optymalny to Lublin i okolice.

    Kontakt przez email:

    r...@g...pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-28 09:38:54
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: "Jdr" <j...@n...com>

    Wiatm ,
    dziwne ogloszenie jak na Panskie kwalifikacje i zainteresowania.
    Powinien Pan siegnac do grups pl.praca.szukana / oferowana
    lub pl.regionalne.lublin albo pl.praca.dyskusje.
    najlepiej zagladnac pod :
    http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&ie
    =UTF-8&rls=GGLJ,GGLJ:2008-13,GGLJ:en&q=praca+w+Lubli
    nie

    Ten link wykaze Panu nastepujace:

    Praca - Lublin - Oferty pracy- [ Translate this page ]HRK S.A., Lubelskie /
    Lublin 21-07-2008. Autoposzukiwacz automatycznie wyśle Ci maile z nowymi
    ofertami pracy. Zapisz kryteria wyszukiwania , a praca sama ...
    http://www.praca.gratka.pl/pracownik/szukaj/lista/m_
    Lublin.html - 29k -
    Cached - Similar pages - Note this

    PRACA LUBLIN OFERTY PRACY W LUBLINIE- [ Translate this page ]Szukamy osób do
    pracy na dziale tekstylia w supermarkecie na terenie Lublina (wykładanie
    towaru, dbanie o dział, doradzanie klientowi). ...
    www.praca.org/praca_lublin.html - 37k - Cached - Similar pages - Note this

    Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie- [ Translate this page ]ABC poszukującego
    pracy, serwis ofert pracy, programy Unii Europejskiej i Banku Światowego,
    statystyka wojewódzkiego rynku pracy, Wojewódzka Rada ...
    www.wup.lublin.pl/ - 50k - Cached - Similar pages - Note this

    Praca Lublin, Praca wycena - oferty pracy: PRACA LUBLIN - praca ...- [
    Translate this page ]Najlepsze oferty pracy z całej Polski. Wszystkie
    zawody: Praca Lublin.
    kariera-gazeta.pl/praca_lublin,1808.html - 11k - Cached - Similar pages -
    Note this

    Oferta pracy w Lublinie - tele praca w Lublinie :. TECHNOLOGIE ...- [
    Translate this page ]Szukamy współpracownika do pracy w Lublinie. Tele praca
    na zasadach partnerskich. Wymagane wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w
    branży IT lub/oraz ...
    www.technologie-budowlane.com/Oferta_tele_pracy_w_Lu
    blinie_i_Warszawie-a-24-20_5-.html
    - 20k - Cached - Similar pages - Note this

    Praca Lublin - eGospodarka.pl - oferty pracy, ogłoszenia, dam pracę- [
    Translate this page ]Lublin, oferty pracy, praca ogłoszenia, dam pracę,
    wyszukiwarka ofert pracy.
    www.praca.egospodarka.pl/ogloszenia/lublin - 42k - Cached - Similar pages -
    Note this

  • 3. Data: 2008-07-28 10:06:55
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób szukać pracy w Polsce.

    Najlepiej w każdy skuteczny i dozwolony prawem.

> [...]
    > klienta, informatykiem w małej firmie, serwiasntem kopiarek. Przebywałem
    > za granicą w Anglii. Tutaj pracowałem jako pomoc kuchenna.

    A co z tego powyżej robisz tak świetnie, że ma kto ci może dorównać?

    > Interesuję
    > się polityką, sportem oraz zagadnieniami ekonomiczno-społecznymi.

    Czy spotkałeś się już pojęciami popyt i podaż?

    > Nie chcę być _przedstawicielem handlowym_

    Nie musisz chcieć. I tak nim jesteś. Właśnie próbujesz sprzedać swój wolny
    czas i wiedzę.
    Nie robisz tego najlepiej, bo nic nie piszesz co z zatrudnienia ciebie
    będzie miała druga strona transakcji.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-07-29 02:51:54
    Od: empireus <a...@b...ccc>

    Dnia 28-07-2008 o 11:03:16 Robert <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > się polityką, sportem oraz zagadnieniami ekonomiczno-społecznymi.
    >
    > Nie chcę być _przedstawicielem handlowym_

    Jestes do wszystkiego, czyli wg. potencjalnych pracodawcow - do niczego.
    Okresl sie, w czym najlepiej sie czujesz i o pozostalych umiejetnosciach
    zapomnij(chwal sie tylko wtedy, jak bedzie potrzeba:) ). Skup sie na
    jednym i zacznij rozgladac sie za taka praca, ktora Ciebie by
    satysfakcjonowala. Zawsze tez pozostaje Ci zatrudnienie sie u siebie ;)

    Zeby nie bylo, ja mam podobnie jak Ty, ale mam swoj garnuszek :) Marny bo
    marny, ale swoj ;) Pochodze ze Zaglebia, ale mozliwe, ze niebawem bede sie
    rozgladal za praca w okolicach L-na i widze juz ten bol, bo akurat
    lubelskie nie ma (o ile ma) zbyt duzej ilosci ofert pracy :(

    Moze zdecyduj sie na inny rejon?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 5. Data: 2008-08-01 11:39:50
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    http://tiny.pl/pdg9

    --