PracaGrupypl.praca.dyskusje › choroba szefa i powiadomienie pracowników

  • 1. Data: 2008-07-28 14:41:51
    Temat: choroba szefa i powiadomienie pracowników
    Od: bullet <f...@o...pl>

    witam,
    ledwo co zmieniłem pracę na w miarę dobrą okazało się
    przypoadkiem że szefu jest chory na płuca od dłuższego czasu (chyba 4 lata),
    ogólnie czuje się dobrze tylko ma jakąś bakterie która powoduje że
    jak się zaziębia to odrazu go dopada,
    wyszło to przypadkiem - głośno gadał z kumplem o tym,
    potem powiedział że ma zapalenie płuc ale to podobno coś innego
    jest jakiś mądry sposób na wymuszenie na nim aby się przyznał
    co to jest ?
    wiem tyle, że zaraził się tym w szpitalu jak był bardzo osłabiony
    po jakichś zabiegach, nie wiem jaką drogą
    niechciał bym zarazić się jakimś syfem, bo jak to jest coś upierdliwego,
    czy coś przy czym nie można siedzieć to mam w d*** tą firmę i przenoszę się
    gdzie indziej bez okresu wypowiedzenia

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-07-28 17:06:49
    Temat: Re: choroba szefa i powiadomienie pracowników
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > niechciał bym zarazić się jakimś syfem, bo jak to jest coś upierdliwego,
    > czy coś przy czym nie można siedzieć to mam w d*** tą firmę i przenoszę się
    > gdzie indziej bez okresu wypowiedzenia

    HIV ma ... przenoś się od razu. Zarazi cię nawet wzrokiem.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 3. Data: 2008-07-28 19:59:43
    Od: PZ <p...@i...pl>

    KsZZysiek wrote:

    > HIV ma ... przenoś się od razu. Zarazi cię nawet wzrokiem.

    Dosc malo wartosciowa rada.

    Najlepiej to przy ekspresie do kawy sie pokrecic i posluchac co ludzie
    mowia.

    Niemniej nie ma co chyba zbyt bardzo panikowac. Jak jest pod kontrola
    lekarza to raczej nie jest grozny dla otoczenia.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2008-07-28 20:40:22
    Od: bullet <f...@o...pl>

    > Najlepiej to przy ekspresie do kawy sie pokrecic i posluchac co ludzie
    > mowia.
    ekspresu nie mamy :/ a pozatym ludzie za dużo nie wiedzą
    druga sprawa jest taka, że większości pracowników to nie obchodzi
    bo pracują poza firmą

    > Niemniej nie ma co chyba zbyt bardzo panikowac. Jak jest pod kontrola
    > lekarza to raczej nie jest grozny dla otoczenia.
    tyle wiem że, lekarz kazał siedzieć non stop w domu a on siedzi w firmie
    i nie jestem pewien ale chyba to się oprze o szpital

    nie panikuję, tylko chce rozsądnie podejść do sprawy

  • 5. Data: 2008-07-29 10:47:13
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bullet" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie panikuję, tylko chce rozsądnie podejść do sprawy

    raczej już się zaraziłeś, więc możesz zachować spokój :)

    e.

  • 6. Data: 2008-07-29 16:35:21
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

> [...]
    > niechciał bym zarazić się jakimś syfem, bo jak to jest coś upierdliwego,
    > czy coś przy czym nie można siedzieć to mam w d*** tą firmę i przenoszę

    Znam ta chorobe przenosi sie przez stosunki analne wiec uwazaj z wchodzeniem
    szefowi w d...
    ewentualnie ubierz odziez ochronna.
    pzdr