PracaGrupypl.praca.dyskusje › płace w branży tytoniowej

  • 1. Data: 2004-09-13 12:22:38
    Temat: płace w branży tytoniowej
    Od: "MarekZ" <M...@o...com.pl>

    Witajcie!

    Mam pytanko odnośnie wynagrodzenia , jakiego można się spodziewać na
    stanowisku przedstawiciela handlowego w branży tytoniowej (czołowe firmy).
    Czy ktoś z was posiada doświadczenia w tej branży i mógby podzielić się
    informacjami ? Zastanawiam się, czy wysłać CV do jednej z firm.

    pozdrawiam
    MZ

  • 2. Data: 2004-09-13 14:44:27
    Temat: Re: płace w branży tytoniowej
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy ktoś z was posiada doświadczenia w tej branży i mógby podzielić się
    > informacjami ? Zastanawiam się, czy wysłać CV do jednej z firm.

    np. PhM ma bardzo rozsadne wynagrodzenie

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-13 16:57:03
    Od: "MarekZ" <M...@o...com.pl>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > np. PhM ma bardzo rozsadne wynagrodzenie

    Na jakim mniej więcej poziomie? Ile warto zaproponować podczas rozmowy?

    Dziękuję za informacje.
    Marcin

  • 4. Data: 2004-09-13 19:18:00
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Na jakim mniej więcej poziomie? Ile warto zaproponować podczas rozmowy?

    a na kiedy potrzebujesz? i o jakie miasto chodzi?
    dokladniejesze dane moge miec po polowie tygodnia

    --
    dropzone

  • 5. Data: 2004-09-13 22:13:34
    Od: "MZ" <m...@k...pl>

    > a na kiedy potrzebujesz? i o jakie miasto chodzi?
    > dokladniejesze dane moge miec po polowie tygodnia

    Nie potrzebuję na konkretny termin. Chciabym wiedzieć - ogólnie. Dziękuję.

    MZ

  • 6. Data: 2004-09-14 19:08:00
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    Marku, napisz swojego maila bo trzy razy mi cofnelo a rozne wariatny
    probowalem

    pozdr.
    Lukasz

  • 7. Data: 2004-09-14 19:57:25
    Od: "MZ" <m...@k...pl>

    Użytkownik "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net> napisał w
    wiadomości news:ci7fjk$bm4$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Marku, napisz swojego maila bo trzy razy mi cofnelo a rozne wariatny
    > probowalem

    To wszystko przez spamerów. Człowiek już nawet ni epodaje właściwego adresu.

    Podaję Ci mój adres : p...@u...chello.pl

    Dziękuję za zainteresowanie.

  • 8. Data: 2004-09-16 20:00:20
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Nie potrzebuję na konkretny termin. Chciabym wiedzieć - ogólnie. Dziękuję.

    daj adres, to posle na priva

    --
    dropzone

  • 9. Data: 2004-09-16 20:52:13
    Od: "Marek" <m...@m...me.pl>

    Dzięki! p...@u...chello.pl

  • 10. Data: 2004-09-16 21:16:19
    Od: "Luke [Wroc]" <s...@u...skrzynka.net>

    Po usunieciu usunto z twojego adresu maile do ciebie nie dochodza, moze masz
    innego albo jakis blad popelniasz?

    Probowalem juz kilka razy

    Pozdr,.
    Lukasz