PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicami kraju?

  • 1. Data: 2004-09-13 10:21:41
    Temat: Praca za granicami kraju?
    Od: "MaK" <m...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś z grupy ma namiary na pracę sezonową w ogrodach , szklarniach
    gdzieś w Europie?
    Interesują mnie pewne, w miarę ludzkie warunki jeśli chodzi o higienię i
    pożywienie. Praca może być ciężka.
    Z checią bym się do kogoś dołaczył gdyby planował wyjazd.
    Mam 22 lata, ostatni semestr na studiach.

    Pozdrawiam
    Marek K.
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2004-09-13 11:38:27
    Temat: Re: Praca za granicami kraju?
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "MaK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pożywienie. Praca może być ciężka.
    > Z checią bym się do kogoś dołaczył gdyby planował wyjazd.
    > Mam 22 lata, ostatni semestr na studiach.

    to zależy od pracodawcy,kiedyś to różnie wyglądało od extra do dość
    prymitywnych warunków. Pewnie się niewiele zmieniło.