PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwrot za okolary jak to jest

  • 1. Data: 2004-09-13 10:32:05
    Temat: zwrot za okolary jak to jest
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    witam,
    czy firma moze zrocici jakis koszt za okulary.
    Ja pracuje bardzo dlugo przy komputerze slyszalem ze kiedys tak bylo.
    Moze ktos ma jakies info

  • 2. Data: 2004-09-13 11:12:09
    Temat: Re: zwrot za okolary jak to jest
    Od: "x" <d...@m...pl>

    zapytaj w kadrach, ja mialem zwrot do 300 zl za okularki, to byla Spolka
    Akcyjna.

  • 3. Data: 2004-09-13 11:32:14
    Od: a...@p...fm (Nikara)

    m...@p...fm wrote:
    Firma nie ma obowiązku zwrotu za okulary pracownika. Owszem chetnie
    zwracają kiedy poniesli koszt z tzw Funduszu Świadczeń Socjalnych..Ale
    teraz coraz więcej firm od tego ucieka..i raczej nic nie dostaniesz:-(

    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 4. Data: 2004-09-13 14:42:47
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    toretycznie nie ma problemu, ale jest jeden warunek:
    lekarz musi stwierdzic podczas badan kontrolnych, ze MUSISZ nosic okulary do
    pracy przy kompie, w innym przypadku bedzie to Twoja fanaberia - w oczach
    pracodawcy
    zwrot w ok. 200zl

    --
    dropzone

  • 5. Data: 2004-09-14 06:06:24
    Od: "dominik.misiak" <d...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2004 12:32:05 +0200, Marcin napisał(a):

    > witam,
    > czy firma moze zrocici jakis koszt za okulary.
    > Ja pracuje bardzo dlugo przy komputerze slyszalem ze kiedys tak bylo.
    > Moze ktos ma jakies info

    Ja dostałem zwrot za szkła i robociznę, za oprawki musiałem sobie
    zapłacić. Bez żadnych badań, poprostu powiedziałem że musze mieć i tyle.

    Dominik

  • 6. Data: 2004-09-14 06:24:22
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Ja dostałem zwrot za szkła i robociznę, za oprawki musiałem sobie
    > zapłacić. Bez żadnych badań, poprostu powiedziałem że musze mieć i tyle.

    zatem to byla li i wylacznie dobra wola Twojego pracodawcy i chwala mu za
    to, lecz powolujac sie na KP:
    "Pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikom okulary korygujące wzrok,
    jeśli potrzebę ich stosowania podczas pracy przy obsłudze monitora
    ekranowego stwierdzi okulista przeprowadzający badania w ramach
    profilaktycznej opieki zdrowotnej (badania wstępne i okresowe
    zatrudnionych)."

    --
    dropzone

  • 7. Data: 2004-09-14 06:33:36
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > ekranowego stwierdzi okulista przeprowadzający badania w ramach
    > profilaktycznej opieki zdrowotnej (badania wstępne i okresowe

    podstawa prawna (moze sie przyda)
    par. 8 rozporządzenia MPiPS z dnia 1.12.1998 r., w sprawie bhp na
    stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, Dz. U., Nr 148, poz. 973.