PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk

  • 1. Data: 2004-09-13 10:04:08
    Temat: Informatyk
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Witam,

    niedługo koncze studia na AGH. I teraz zastanawiam sie co dalej, czy zostac
    w Krakowie czy emigrowac do Warszawy. Od jakiegos roku pracuje w nieduzej
    firmie w krakowie, ale nie ukrywam ze ambicje mam nieco wieksze :) czy
    uciekac do warszawy i szukac pracy w jakims miedzynarodowej firmie czy tez
    szukac jakiejs satysfakcjonujacej mnie pracy w krakowie? w krakowie mam
    rodzine, dziewczyne i wolałbym tu zostac, ale jesli tu nie ma szans na
    rozwoj....nie wiem co robic. z checia wysłucham Waszych opinii ;)

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2004-09-13 10:19:33
    Temat: Re: Informatyk
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

> [...]
    > rodzine, dziewczyne i wolałbym tu zostac, ale jesli tu nie ma szans na
    > rozwoj....nie wiem co robic. z checia wysłucham Waszych opinii ;)

    Hmmm.. w Krk nie ma "dużych międzynarodowych firm" ?
    A "duża międzynarodowa firma" mająca siedzibę na Ruczaju ? :)
    A inna, co to na "S" się zaczyna i tej samej narodowości jest co w.wym ?

    Leszek

  • 3. Data: 2004-09-13 10:25:23
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ci3s8t$flu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Hmmm.. w Krk nie ma "dużych międzynarodowych firm" ?
    > A "duża międzynarodowa firma" mająca siedzibę na Ruczaju ? :)
    > A inna, co to na "S" się zaczyna i tej samej narodowości jest co w.wym ?

    no ok, ale przyznasz ze w warszawie takihc firm jest jednak wiecej

    pzdr.
    marcin

  • 4. Data: 2004-09-13 10:40:01
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > no ok, ale przyznasz ze w warszawie takihc firm jest jednak wiecej

    W W-wie jest oczywsicie wiecej firm, ale nie wiem akurat, czy takich, choc
    pewnie tak :)
    Trzeba znac specyfike rynku Warszawskiego, dla branży IT i porownac z
    rynkiem Krk.
    Wszystko zalezy od tego co chcesz robic, czy jest taka firma w W-wie która
    Ci odpowiada i czy szukaja ludzi (i ile płacą :), bo z tym podobno jest
    różnie))
    Ja znam osobiscie przypadek paru ludzi, ktorzy z W-wy sie przeprowadzili do
    Krk (do owej firmy na M.), chociaz oczywiscie wyjatek potwierdza regułę.

    Leszek

  • 5. Data: 2004-09-13 10:44:20
    Od: "marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ci3tkj$sdu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ja znam osobiscie przypadek paru ludzi, ktorzy z W-wy sie przeprowadzili
    do
    > Krk (do owej firmy na M.), chociaz oczywiscie wyjatek potwierdza regułę.

    no to skoro już jesteśmy przy tej firmie na M., to może wiesz jak wyglada
    praca tam, no i oczywiście jak przebiega sam proces rekrutacji? Pewnie, że
    gdyby udało mi sie tam dostac prace, to nie bylaby mi w glowie zadna
    przeprowadzka :) no ale to pewnie nie jest takie proste

    pzdr.
    marcin

  • 6. Data: 2004-09-13 10:48:26
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    BYło gdzies na grupie rekrutacja motorla coś takiego

  • 7. Data: 2004-09-13 19:15:59
    Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    zastanów się czy:
    1) chcesz cały dzien spedzic w pracy, a wolne chwile na dojazdach do niej
    2) martwic sie caly czas czy bedziesz mial wrocic czym po pracy,
    bo ci auto obrobią
    3) ćpać by wytrwać.

    jeśli 3xTAK to wal do wawy

  • 8. Data: 2004-09-13 20:52:06
    Od: "Darek" <...@...com>

    Użytkownik "marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzine, dziewczyne i wolałbym tu zostac, ale jesli tu nie ma szans na
    > rozwoj....nie wiem co robic. z checia wysłucham Waszych opinii ;)

    Wiele osob z calej Polski tak wlasnie mysli- przeniesc sie do Warszawy.
    Dlatego konkurencja jest tu ogromna. Aby dostac sie do dobrej firmy dyplom
    dobrej uczelni to o wiele za malo.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-09-14 12:34:22
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-13, marcin <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > w Krakowie czy emigrowac do Warszawy. Od jakiegos roku pracuje w nieduzej
    > firmie w krakowie, ale nie ukrywam ze ambicje mam nieco wieksze :) czy
    ComArch, Solidex, Motorola - żeby daleko nie szukać.

    > uciekac do warszawy i szukac pracy w jakims miedzynarodowej firmie czy tez
    > szukac jakiejs satysfakcjonujacej mnie pracy w krakowie? w krakowie mam
    To już prędzej Wrocław. Z tego, co wiem, to Siemens ma dość duże ssanie
    na informatyków. Może chcą rządzić światem, alboco ;)
    A przeprowadzka do Wawy? Jeśli interesuje Cię bycie handlowcem, to proszę
    Cię bardzo.
    Tak przy okazji: jakiś czas temu zapisałem się w topjobs.pl na otrzymywanie
    mailem ofert pracy z branży IT w województwie mazowieckim. Połowa
    zamieszczanych ofert to handlowcy. Druga połowa to java.

    > rodzine, dziewczyne i wolałbym tu zostac, ale jesli tu nie ma szans na
    > rozwoj....nie wiem co robic. z checia wysłucham Waszych opinii ;)
    Skończysz studia na, jakby nie patrzeć, znanej uczelni. Poszukaj jakieś
    firmy headhunterskiej w Krakowie (albo obsługującej ten rynek) i zgłoś swoje
    CV. No i znajomi, znajomi, znajomi... Często jest tak, że zanim pójdzie
    publiczne ogłoszenie, to firma/dział daje znać pracownikom, że potrzebuje
    kogoś zatrudnić.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/

  • 10. Data: 2004-09-14 21:17:08
    Od: "Adam" <b...@t...pl>

    witam,

    a co byscie powiedzieli na temat firmy takiej jak Apriso
    czy warto starac sie o prace, moze jakies informacje?

    prosze o dyskusje