PracaGrupypl.praca.dyskusje › uwaga na Promedia Kraków, wydawca Mag.Hiphop

  • 1. Data: 2004-09-13 12:38:10
    Temat: uwaga na Promedia Kraków, wydawca Mag.Hiphop
    Od: nomad <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    Moja znajoma pracowała w tej krakowskiej firmie od marca do września na
    czarno, mimo obietnic szefa, że podpisze z nią umowę. Chyba część
    pracowników pracuje co najmniej na szaro. Wypłaty kapały po parę złotych
    z kieszeni szefa osiągając opóźnienia prawie dwumiesięczne. I to nie
    tylko dla niej, choć ją najbardziej szef lekceważył, bo była chyba
    najmłodsza stażem. Do września firma (czyli właściciel) zalegał jej z
    wypłatą za lipiec i sierpień (od sierpnia pół etatu).
    Znajoma w końcu postanowiła oddać sprawę do sądu pracy. Wobec takiego
    postawienia sprawy i niemożności zwodzenia opóźnionymi wypłatami - szef
    postaowił ją zwolnić. A na to, że faktycznie tam pracowała ma swoich
    świadków, zdążyła zebrać też dowody. Szef niedawno zapłacił znów tylko
    część kwoty zaległego wynagrodzenia, w dodatku sprytny chce być, bo robi
    przelewy z prywatnego konta.
    Firmie jak się zdaje odcięto telefony już dawno. Znaczy obu firmom - w
    tym samym miejscu mieści się Promedia i redakcja Magazyn Hiphop, znaczy
    ludzie i szef ten sam - więc się chyba dwoją.

    Nomad

  • 2. Data: 2004-09-13 14:46:52
    Temat: Re: uwaga na Promedia Kraków, wydawca Mag.Hiphop
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    ale www.promedia.com.pl to nie to samo co www.promedia.krakow.pl ?

    --
    dropzone

  • 3. Data: 2004-09-13 15:23:04
    Od: nomad <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>

    dropzone d...@N...gazeta.pl pisze:

    > ale www.promedia.com.pl to nie to samo co www.promedia.krakow.pl ?

    to różne firmy. pierwsza o której pisałem, to wydawnictwo, reklama itp.
    (www.promedia.com.pl + www.mhh.pl) ta druga to chyba dostawca Internetu.

    Nomad