PracaGrupypl.praca.dyskusje › pilnie potrzebuje

  • 1. Data: 2002-12-16 12:41:27
    Temat: pilnie potrzebuje
    Od: "wacosia" <w...@p...onet.pl>

    Pilnie poszukuję kilku obrazków do prezentacji, w celu otrzymania pracy:
    - trup siedzący przy komputerze
    -ładna kobieta siedząca przy komputerze
    - uschnięty kwiat.
    Proszę o link lub przesłanie mi czegos na priva.
    Dzieki za pomoc, Gocha
    Wiem, że nie jest ta grupa po to, ale na tych wlasciwych nikt mi nie chce
    pomoc, moze znajdziecie cos w swoich zasobach, moze wlasnie te obrazki
    pomoga mi otrzymac prace

  • 2. Data: 2002-12-16 14:03:14
    Temat: Re: pilnie potrzebuje
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

> [...]
    > Wiem, że nie jest ta grupa po to, ale na tych wlasciwych nikt mi nie chce
    > pomoc, moze znajdziecie cos w swoich zasobach, moze wlasnie te obrazki

    oglos sie na pl.comp.grafika, pl.comp.dtp

    pozdr. Janusz

  • 3. Data: 2002-12-16 14:47:26
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Mon, 16 Dec 2002 13:41:27 +0100, gdy "wacosia"
    <w...@p...onet.pl> napisał:

    >Pilnie poszukuję kilku obrazków do prezentacji, w celu otrzymania pracy:
    >- trup siedzący przy komputerze
    >-ładna kobieta siedząca przy komputerze

    Niech zgadnę, ubiegasz się o stanowisko specjalisty ds CRM na cmentarzu?

    >- uschnięty kwiat.
    >Proszę o link lub przesłanie mi czegos na priva.

    Mozesz sprobowac wyszukiwarki images.google.com

    Pozdrawiam,
    Robert