PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz

  • 1. Data: 2002-12-16 10:13:04
    Temat: Staz
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Witam !!

    Mam mozliwosc odbycia stazu w okresie od 2 stycznia do konca kwietnia (z
    mozliwoscia pozniejszego przedluzenia)..
    Mam pytanie : czy moge w trakcie jego trwania przerwac go bez zadnych
    przeszkod w przypadku gdy znajde oferte pracy..czy jest jakis ogres
    wypowiedzenia ?? (2, 3 tygodnie)...
    Zastanawiam sie w ogole czy isc na staz - bo jezeli nie moge z niego
    zrezygnowac to jest to troche jak podpisywanie paktu z
    diabelkiem..jestem uziemiony..nie moge szukac normalnej pracy a jak juz
    bym ja znalazl to nie moge jej podjac
    Co mi radzicie ??
    Decyzje o podjeciu stazu musze podjac do 14.00....Tak wiec licze na
    szybkie odpowiedzi z ktore z gory dziekuje..

    Ps..Staz jako informatyk w firmie ktora nie zajmuje sie informatyka...ja
    jestem z wykszatlcenia automatyk - czy taki staz przyda sie ??

    b-a-rt
    GG 1054840

  • 2. Data: 2002-12-16 16:19:16
    Temat: Re: Staz
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mam pytanie : czy moge w trakcie jego trwania przerwac go bez zadnych
    > przeszkod w przypadku gdy znajde oferte pracy..czy jest jakis ogres

    Nikt cie tam sila przeciez nie zatrzyma, wiec jezeli znajdziesz prace warta
    rezygnacji, to zrób to.

    Pozdro

  • 3. Data: 2002-12-20 19:04:33
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    a jak zrezygnujesz, bo staz Cie znudzi to zwracasz koszta .....

    Jean