PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za stronę?

  • 1. Data: 2002-12-16 12:23:22
    Temat: Ile za stronę?
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam szanownych grupowiczów. Czy ktoś orientuje się jaka jest stawka za
    wklepanie 300 stron w Pagemakerze (tylko z łamaniem tekstu). Za stronę ofcourse.

  • 2. Data: 2002-12-16 13:25:54
    Temat: Re: Ile za stronę?
    Od: "GRALL" <m...@p...onet.pl>

    > Witam szanownych grupowiczów. Czy ktoś orientuje się jaka jest stawka za
    wklepanie 300 stron
    w Pagemakerze (tylko z łamaniem tekstu). Za stronę ofcourse.

    Nie ma roznicy w czym to wklepisz ;)
    klient placi osobno za przepisanie
    i osobno za lamanie tekstu.

    Ocen sam ile ci to zajmie czasu.

  • 3. Data: 2002-12-17 11:25:24
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Witam szanownych grupowiczów. Czy ktoś orientuje się jaka jest stawka
    > za wklepanie 300 stron w Pagemakerze (tylko z łamaniem tekstu). Za
    > stronę ofcourse.

    Nie odpowiem bezposrednio na twoje pytanie, ale ja ostatnio za przepisanie
    ksiazki dla jednego wydawnictwa w Wawie wzialem 1.80zl/strone
    znormalizowana (1800 znakow bez akapitow), minus podatek oczywiscie. Dodam,
    ze jest to raczej niska stawka.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-12-19 14:14:44
    Od: "<< Vulcano >>" <p...@t...pl>

    :
[...]

    W jaki sposób rozliczasz się z urzędem pracy: ryczałt, ksiązka przychodów i
    rozchodów, ..?
    Płacisz cały ZUS?

  • 5. Data: 2002-12-22 00:52:34
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya << Vulcano >>! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > W jaki sposób rozliczasz się z urzędem pracy: ryczałt, ksiązka
    > przychodów i rozchodów, ..?
    > Płacisz cały ZUS?

    Zatrudniony jestem na podstawie umowy zlecenia, a ze jestem studentem
    jeszcze to i mniejsze podatki placi wydawnictwo (nie studentow do takich
    prac w ogole nie zatrudniaja).