PracaGrupypl.praca.dyskusje › pensja..

  • 11. Data: 2005-03-06 14:44:30
    Temat: Re: pensja..
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Nie wydaje mi sie, zeby to bylo jakos specjalnie konieczne.

    Bo nie jest. A w związku ze stopniowym przetwarzeniem się systemu
    państwowego w kontynentalny (a może kiedyś światowy?), pewnie i tak
    zacznie w przyszłości obowiązywać jeden (lub jako drugi) język
    urzędowy i może będzie to angielski lub jakaś odmiana. Jak to w
    informatyce jest już naturalne, chociaż dużo czasu nie zajęło :).

  • 12. Data: 2005-03-06 16:12:29
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Sun, 6 Mar 2005 15:44:30 +0100]:

> [...]
    > urzędowy i może będzie to angielski lub jakaś odmiana. Jak to w
    > informatyce jest już naturalne, chociaż dużo czasu nie zajęło :).

    No i dokladnie o to mi chodzi: w IT juz od dawna "jezykiem
    urzedowym" jest angielski i powodow do zmieniania tego nie
    widze kompletnie. Mam u siebie pare programow, ktore maja
    co prawda spolszczenia, ale unikam ich jak ognia bo czesto
    nie moge za nic na swiecie znalezc opcji ktorych potrzebuje
    -- bo sa gdzies indziej i nazywaja sie zupelnie dziko.

    Zreszta, programow! Do tej pory pamietam jakie cyrki robilam
    zeby sobie z USA od kumpla zalatwic angielska wersje Diablo II
    bo widzac i slyszac polska dostawalam drgawek ;> Zwlaszcza,
    jak mi co jakis czas wyskakiwal kawalek angielszczyzny ;>
    I chociaz akurat sens spolszczania gier jest, uwazam ze nie
    nalezy popadac w przesade i pozwolic jednak uzytkownikowi sobie
    wybrac czy chce po polsku, angielsku czy chinsku ;)

    Nie, nie mam urazu do jezyka polskiego, w TV, radiu, prasie
    -- bardzo chetnie widzialabym poprawne jego stosowanie. Na
    Usenecie zreszta tez ;) Ale co za duzo, to niezdrowo. Jakby
    faktycznie chciec sie az tak upierac, nalezaloby spolszczac
    dokladnie wszystko. I straszniem ciekawa co by wyszlo np. z
    Chicago, Big Bena, The Beatles, WWW, ... ;)

    Kira (nieco OT, nie?)

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)

  • 13. Data: 2005-03-06 21:28:40
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy; <iOAWd.106319$2e4.23559@news.chello.at> :

    > Użytkownik "scalem" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na prawdę nie ma nic po polsku, tylko musi być "helpdesk" ???

    Pomoc biurowa? ;)))

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 14. Data: 2005-03-07 08:58:32
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Flyer [Sun, 06 Mar 2005 22:28:40 +0100]:

    > Pomoc biurowa? ;)))

    W zasadzie, to raczej "pomoc biurkowa" ;)

    Kira