PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacje

  • 1. Data: 2005-03-03 14:59:12
    Temat: Delegacje
    Od: Ania i Grześ <b...@m...pl>

    Witam

    1. Czy pracownik ma prawo odmowienia wyjazdu delegacyjnego?
    3. Na ile przed wyjazdem pracodawca powinien powiadomic pracownika o
    delegacji?
    3. Czy jest jakis limit na miesiac/tydzien w ilosci delegacji?
    4. Jezeli soboty sa wolne to czy mozna delegowac pracownika na piatek i
    sobote?

    Poszukuje rozwiazania problemu z pracodawca, ktory powiadamia o 14:30
    (pracuje sie do 15) o delegacji na drugi koniec polski, co daje nam
    tylko 30 minut na przygotowanie potrzebnego materialu (a jest go za
    kazdym razem bardzo duzo do zabrania i nie sa to nowe elementy tylko
    uzywane).

    Naprawy gwarancyjne wagownow PKP.

    --
    Pozdrawiam, Ania i Grzes (Od 26.12.2004 mąż i żona)
    - Żwirek kręci z Muchomorkiem!?

  • 2. Data: 2005-03-03 20:53:31
    Temat: Re: Delegacje
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

> [...]
    > 4. Jezeli soboty sa wolne to czy mozna delegowac pracownika na
    > piatek i sobote?
    > [..] Ania i Grzes (Od 26.12.2004 mąż i żona)

    W związku z podpisem doskonale można zrozumieć motywy zapytań :).
    I nie odnosząc się do problemów nieco mi obcych (raczej nie liczę
    godzin pracy i nie zaskakuję nikogo koniecznością wyjazdu) proponuję,
    żebyście przed zwolnieniem się poszukali wcześniej innej pracy - nie
    trudno dziś o wpadnięcie z deszczu pod rynnę.

  • 3. Data: 2005-03-08 00:49:40
    Temat: [OT] Re: Delegacje
    Od: pwil <p...@k...pl.niedziala>

    Ania i Grześ nastukał(a):

    > Ania i Grzes (Od 26.12.2004 mąż i żona)

    A może na odwrót? ;>
    --
    .. ___________
    / /\ Motto: Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem

  • 4. Data: 2005-03-08 06:50:42
    Od: " Ozlem" <o...@g...pl>

    Ania i Grześ <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > 3. Czy jest jakis limit na miesiac/tydzien w ilosci delegacji?
    > 4. Jezeli soboty sa wolne to czy mozna delegowac pracownika na piatek i

    Az dziw bierze, ze w dobie 20% bezrobocia spotyka sie takie posty...

  • 5. Data: 2005-03-08 08:18:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-08, Ozlem <o...@g...pl> wrote:
    > Az dziw bierze, ze w dobie 20% bezrobocia spotyka sie takie posty...
    Czy uważasz, że 20% bezrobocie usprawiedliwia brak szacunku do człowieka?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    - You can take my soul but not my lack of enthusiasm.
    /Wally, "Dilbert" 2004.11.23/

  • 6. Data: 2005-03-08 13:56:13
    Od: " Ozlem" <o...@g...pl>

    Artur R. Czechowski <a...@h...pl> napisał(a):

    > Czy uważasz, że 20% bezrobocie usprawiedliwia brak szacunku do człowieka?

    A co to ma wspólnego z szacunkiem?
    Ale widocznie ja patrze na to wszystko z perspektywy wlasnego tylka, gdzie
    jezdzi sie na delegacje dowiadujac sie o tym z dnia na dzien, albo nawet
    godzin. I nikt nie robi z tego afery typu a czy to tak wolno, a ile mozna byc
    w delegacji w miesiacu... Jak sie nie chce jezdzic na delegacje to sie szuka
    pracy gdzie tych delegacji z deficji nie ma... Proste.