PracaGrupypl.praca.dyskusjepełne brutto › pełne brutto
    From: kewkie <k...@o...costam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pełne brutto
    Date: Thu, 10 May 2007 12:59:46 +0200

    Witam,

    próbuję znaleźć w sieci, ale google wymięka - szukam kalkulatora
    płac, ale uwzględniającego "pełne brutto", czyli koszt, który
    faktycznie ponosi pracodawca, a nie to, co pracownik myśli, że
    jego pracodawca ponosi (bo, gdyby każdy wiedział, ile faktycznie
    kasy zabiera państwo, wszyscy przeszliby na "czarno" ;) )

    prosty przykład: chcę kogoś zatrudnić i dac mu 2000 na rękę.
    oczywiście osoba ta będzie myślała, że zarabia ok. 3000 brutto
    (czyli tzw. brutto "GUSowskie"), ale faktycznie będę musiał
    wydać pewnie ok. 3600zł miesięcznie, wszak muszę płacić państwu
    polskiemu "za karę", że kogoś zatrudniam na etat - no i właśnie
    chodzi mi o narzedzie do szybkiego obliczania tego, ile
    faktycznie wydam.

    --
    [cookie]