PracaGrupypl.praca.dyskusje › monitoring przemysłowy

  • 1. Data: 2007-05-10 09:39:10
    Temat: monitoring przemysłowy
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    mam pytanie do osob ktorzy pracuja na monitorungu duzych hipermarketow typu
    carrefour, tesco itd

    jak wam sie pracuje?
    i ogolnie opinie na temat tej pracy
    .

  • 2. Data: 2007-05-11 05:09:03
    Temat: Re: monitoring przemysłowy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 10 May 2007 11:39:10 +0200, rs napisał(a):

    > mam pytanie do osob ktorzy pracuja na monitorungu duzych hipermarketow typu
> [...]

    Osobiście nie pracuję, ale opinie znam różne. Początkowo gapisz się uważnie
    we wszystkie monitory, a potem już zaangażowanie ci schodzi jak powietrze z
    dziurawej piłki. Trzeba trochę nosa i wyczucia. Trochę psychologii,
    generalnie nietrudno jest odróżnić uczciwego człowieka od hipersklepowego
    złodzieja.
    Praca staje się stresowa jeśli kierownictwo urządza prowokacje: przychodzi
    do Ciebie szef z człowiekiem i "ukradzionym" towarem i mówi ci: "no i jak
    się gapisz w te monitory ??"

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net