PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 121. Data: 2004-05-13 20:13:40
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > To i obecnie moze sie zdarzyc -> niedawno Moderator w dyskusji na ppd
    > stwierdzil, ze nie odpowiada za merytoryczna tresc ogloszen i nie interesuje go
    > legalnosc (lub nie) oferowanej pracy, a tylko formalna poprawnosc.

    Masz problem z rozumieniem tekstu pisanego.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 122. Data: 2004-05-14 05:55:18
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > W tej chwili czeka na przejrzenie 550 postów na pl.praca.oferowana.
    > Od niedzieli minęły 3 dni. Większość z tych ogłoszeń jest nieprawidłowo
    > sformułowana [1]. Czekam(y) na chętnych do moderowania przy użyciu obecnie

    Moze po prostu przepuszczac na razie nieprawidlowo sformulowane
    ogloszenia (do czasu zaimplementowania tych nowych narzedzi do
    moderowania), odrzucac tylko te noszace znamiona oszustwa czy
    nierzetelnosci pracodawcy?

    Piotr

  • 123. Data: 2004-05-14 07:03:06
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Fri, 14 May 2004 07:55:18 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> w wiadomosci
    <c81mqo$oo0$1@atlantis.news.tpi.pl> napisal/a:

> [...]
    >ogloszenia (do czasu zaimplementowania tych nowych narzedzi do
    >moderowania), odrzucac tylko te noszace znamiona oszustwa czy

    Po poscie z ogloszeniem wydasz jednoznaczna opinie czy pracodawca wyplaci
    pensje za miesiac czy nie? ROTFL

    Przemek

  • 124. Data: 2004-05-14 10:30:28
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    Thu, 13 May 2004 18:35:25 +0000 (UTC) w zerojedynkę zamieniając się Przemysław
    Maciuszko <s...@h...pl>:

    > Co przepraszam 'automatycznie'?

    Zmieniac tresc wiadomosci (byla mowa o kodowaniu), wyslac do ogloszeniodawcy w
    celu
    potwierdzenia i dopiero wtedy moderator niech to sprawdza.

    koctyxa

  • 125. Data: 2004-05-14 11:40:00
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Mała lekcja z netykiety:
    >1. Odpowiada się pod, a nie nad.
    >2. Tnie się cytaty.
    >3. Nie używa się caps-locka.
    Ty chyba chcesz by ktoś nauczył Cię dobrego wychowania

    >A teraz meritum - pokaż proszę umowę w której ktoś Ci zagwarantował dostęp
    >do Usenetu, grupy pl.praca.oferowana i określony jest w niej czas ukazywania
    >się ogłoszeń.
    Niusy są publiczne. Tak jak administrator konkretnego serwera uznał moderowanie
    za potrzebne tak teraz może zmienić zdanie. Raczej nie przekonasz mnie bym
    powierzył moderowanie Tobie.

  • 126. Data: 2004-05-14 11:43:00
    Temat: Re: opnienia na p.p.oferowana
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >A nie przyszlo do glowy, ze moze nie bylo nowych ofert/nie spelniaja
    >wymogow?
    Nie. Wymogiem tej grupy jest udostępnianie ogłoszeń z pracą do czego nie trzeba
    moderowania.

    A jesli nie potrafisz odszukac jednego ogloszenia wsrod 100 innych
    >to sam sobie wystawiasz swiadectwo.

    >Pisz RFD na p.n.n-g i dzialaj.
    Sam se pisz i działaj :-)

    >I bedziesz mial ogloszenia tylko z jednej firmy? LOL
    To co, zamkniemy grupę bo moderator może akurat być związany z jakąś firmą ?

  • 127. Data: 2004-05-14 11:47:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Bo Piotr Żebrowski tak powiedział?
    Bo by zapewnić funkcjonowanie publicznej grupy trzeba na niej publikować artykuły.

    >No pewnie. Najlepiej znaleźć moderatora, który włączy sobie powiadamianie
    >sms'em na komórkę, że właśnie pojawiło się jakieś ogłoszenie i pędem
    >pobiegnie do komputera, żeby je opublikować.
    Do zatwierdzenia ogłoszenia akurat wystarczyłaby ta komórka
    >A może się podejmiesz?
    Jakby mi płacono albo miałbym inny interes to czemu nie a tak wystarczy nie
    moderować artykułów
    >Z mojej strony masz zapewnione narzędzie do takich powiadomień.
    Na co mi twoje narzędzie ? Sam sobie napiszę jak będę potrzebował.

    >RFD i odpowiednia grupa.
    Po co kolejna grupa ?

    >Coś nie widać chętnych.
    Czyżby moderator nie był potrzebny ?

  • 128. Data: 2004-05-14 11:52:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >chetnie zaplacil bym [tą symboliczną złotówkę] w jakis prosty sposob za
    >szybkie i rozlegle zamieszczenie takiego ogloszenia
    >niestety wszelakei portaliki jakoś nie sprawdzily sie przy kolejnych
    >rekrutacjach natomiast usługi HR są stanowczo za drogie dla małej w końcu
    >firmy..
    To komercjalizacja niusów. Za chwilę może się okazać, że bez tej symbolicznej
    złotówki nie da się opublikować niczego. Bezsens. Nie na tym polegają publiczne
    niusy. Możesz płacić prywatnym serwisom, choćby za to, że opublikują na
    publicznych niusach, ale nie publicznym moderatorom. To anormalne.

    >dlatego powstała grupa moderowana...
    Nie powstała. Zaczęto moderować niemoderowaną. Kiedyś jakoś nie było problemu z
    jej funkcjonowaniem. Nie tylko ogłoszenia ukazywały się ale jeszcze towarzyszyły
    im komentarze.

  • 129. Data: 2004-05-14 11:55:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Własnego serwisu nie znasz? :o
    >"Daj się dobrze zatrudnić" - Zamów pełną wersję
    >"Praca, praca, praca..." - Zamów pełną wersję
    >
    >Co to jest? Działalność społeczna?
    To działalność komercyjna. Wiele firm prowadzi oprócz takiej, działalność
    społeczną. Tyle, że zwykle w czym innym.

  • 130. Data: 2004-05-14 11:56:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Nie przeczytalo sie FAQ? Trudno, jesli potencjalny pracodawca ma problemy
    >ze zrozumieniem prostego FAQ, to moze niech lepiej nie zatrudnia.
    Skoro do opublikowania artykułu na dowolnej grupie jakoś nie potrzeba faq to
    czemu na tej miałoby być inaczej ?