PracaGrupypl.praca.dyskusje › opiekunka

  • 1. Data: 2002-09-05 09:40:34
    Temat: opiekunka
    Od: "Albert" <s...@g...pl>

    Witam,

    Ile powinnam zapłacić za godzinę opiekunce do miesięcznego dziecka?

    zona alberta

  • 2. Data: 2002-09-05 17:27:03
    Temat: Re: opiekunka
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Ile powinnam zap?aciae za godzin? opiekunce do miesi?cznego dziecka?

    8-10 pln

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 3. Data: 2002-09-05 20:04:22
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Cassandra!

    > 8-10 pln

    Dobre, dobre. U nas (Lublin) znajdziesz opiekunki, zazwyczaj
    studentki, ktore wezma i 2-3 zl/h i to razem ze sprzataniem i
    wyprowadzaniem zwierzat.
    A i ze znalezieniem tak platnej roboty sa zazwyczaj problemy.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-09-05 20:32:53
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal" <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Heya Cassandra!

    > Dobre, dobre. U nas (Lublin) znajdziesz opiekunki, zazwyczaj
    > studentki, ktore wezma i 2-3 zl/h i to razem ze sprzataniem i
    > wyprowadzaniem zwierzat.

    Do miesiecznego dziecka......?
    Chyba wolalbym zanim bedzie mialo te 2-3 miesiace kogos kompetentniejszego
    za wieksze pieniadze bez wyprowadzania pieska i sprzatanai

    Pozdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-09-06 06:25:56
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Krzysztofsf!

    > Do miesiecznego dziecka......?
    > Chyba wolalbym zanim bedzie mialo te 2-3 miesiace kogos
    > kompetentniejszego za wieksze pieniadze bez wyprowadzania pieska i
    > sprzatanai

    Masz racje, tak by bylo w normalnej sytuacji, ale niektorzy rodzice tez
    teraz nie maja kasy na opiekunki i placa marnie. Ale rzeczywiscie, pytanie
    bylo o miesieczne dziecko, wiec rzeczywiscie opiekunka powinna byc bardziej
    doswiadczona, co nie znaczy, ze duzo drozsza.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 6. Data: 2002-09-06 12:48:27
    Od: "Futrzak" <f...@p...onet.pl>

    Wiecie co, jestem z Krakowa, ale nie przesadzajmy z opłatą 3zł, nawet na
    bilet by mi nie starczyło. Uważam, że do miesięcznego dziecka 8-10. Ja za
    dwulatka mam 4/h i nie narzekam.A do malucha wyższe referencje. Co do 2-3 zł
    to jest praca niewolnicza. Pozdrawiam.
    --
    Futrzak

  • 7. Data: 2002-09-06 13:15:21
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Futrzak!

> [...]
    > Ja za dwulatka mam 4/h i nie narzekam.A do malucha wyższe referencje.
    > Co do 2-3 zł to jest praca niewolnicza. Pozdrawiam.

    Ja tez sie zgadzam, ze to niewolnictwo, ale takie wlasnie stawki sa w moim
    miescie (ok. 350tys. mieszkancow) i nic sie na to nie poradzi. Ludzie biora
    taka robote, bo inaczej nie maja co jesc.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 8. Data: 2002-09-11 08:33:13
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    Rafal wrote:

> [...]
    > miescie (ok. 350tys. mieszkancow) i nic sie na to nie poradzi. Ludzie biora
    > taka robote, bo inaczej nie maja co jesc.

    Powiem tak, jestem z Wawy i wyprowadzam psiaki "znajomym" (w tej chwili
    tylko jednego) juz od dluzszego czasu za 7zl/h. Kiedys tez pomagalam
    przy 2 letnim dziecku i dostawalam 8zl/h, dlatego wlasnie podalam takie
    stawki. Niemozliwym jest jednoczesne zajmowanie sie tu: miesiecznym
    maluchem (ale rowniez starszym), sprzatanie mieszkania i wyprowadzanie
    zwierzaka na spacer. Kazde z tych obowiazkow wymaga innego
    indywidualnego poswiecenia, a za 2-3zl to juz jest albo wyzysk albo...
    To przykre, ze niektorzy musza sie godzic na taka place, by zarobic
    cokolwiek... ale zawsze to lepsze niz zebranie pod kosciolem (bez urazy
    oczywiscie).

    Pozdrawiam,
    Cass