PracaGrupypl.praca.dyskusje › spolka

  • 1. Data: 2002-09-05 09:04:29
    Temat: spolka
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Witam
    pytanie: czy da sie byc wspolnikiem i nie ponosci z tego powodu kosztow
    (zus, itp). oczywiscie zyskow takze nie? Chodzi mi dokladnie o to, ze kolega
    chce wejsc ze mna w interes, ja daje sprzet, on pieniadze i lokal. On bedzie
    pracowal, itp, itd. (zus ma juz placony w innej firmie), a ja bede... tylko
    wpolnikiem, bo na zyski w poczatkowej fazie dzialalnosci to nie liczymy. Jak
    to wg. was wyglada i czy da sie to zrobic? albo inaczej jak to zrobic, zeby
    potem nie bylo ew. problemow fiskalnych..., bo kiedy interes sie troche
    rozrusza, to zamierza tez dolaczyc czynnie do kolegi :)

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2002-09-06 07:22:13
    Temat: Re: spolka
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:al76m4$m0i$1@panorama.wcss.wroc.pl...
> [...]
    > potem nie bylo ew. problemow fiskalnych..., bo kiedy interes sie troche
    > rozrusza, to zamierza tez dolaczyc czynnie do kolegi :)

    Możesz być tzw cichym wspólnikiem ale to jest niezgodne z prawem.
    Najprościej pożycz mu ten Twój sprzęt - za pokwitowaniem.

    Wiesiek