PracaGrupypl.praca.dyskusjeopiekunka › Re: opiekunka
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opiekunka
    Date: Wed, 11 Sep 2002 10:33:13 +0200

    Rafal wrote:

    > Heya Futrzak!

    > Ja tez sie zgadzam, ze to niewolnictwo, ale takie wlasnie stawki sa w moim
    > miescie (ok. 350tys. mieszkancow) i nic sie na to nie poradzi. Ludzie biora
    > taka robote, bo inaczej nie maja co jesc.

    Powiem tak, jestem z Wawy i wyprowadzam psiaki "znajomym" (w tej chwili
    tylko jednego) juz od dluzszego czasu za 7zl/h. Kiedys tez pomagalam
    przy 2 letnim dziecku i dostawalam 8zl/h, dlatego wlasnie podalam takie
    stawki. Niemozliwym jest jednoczesne zajmowanie sie tu: miesiecznym
    maluchem (ale rowniez starszym), sprzatanie mieszkania i wyprowadzanie
    zwierzaka na spacer. Kazde z tych obowiazkow wymaga innego
    indywidualnego poswiecenia, a za 2-3zl to juz jest albo wyzysk albo...
    To przykre, ze niektorzy musza sie godzic na taka place, by zarobic
    cokolwiek... ale zawsze to lepsze niz zebranie pod kosciolem (bez urazy
    oczywiscie).

    Pozdrawiam,
    Cass