PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dział Personalny / Biuro doradztwa personalnego

  • 1. Data: 2002-09-05 07:55:59
    Temat: Dział Personalny / Biuro doradztwa personalnego
    Od: "Krzysztof Wojciechowski" <k...@w...pl>

    Jestem świeżo upieczonym absolwentem po psychologii pracy. Szukam pracy w
    działach personalnych dużych zachodnich firm i w biurach doradztwa
    personalnego. Niestety nie wiem ile mogę na w takich miejscach zarabiać.
    Moje doświadczenie jest raczej skromne:
    - miesięczne praktyki w dziale kadr
    - uczestniczyłem raz w rekrutacji pracowników dla dużej firmy.
    Moje pytanie: Ile mogę mówić, z moim doświadczeniem, na rozmowie
    kwalifikacyjnej, żeby nie powiedzieć za dużo, ani za mało
    1. w dużym zachodnim koncernie.
    2. w biurze doradztwa personalnego.
    Miasto Poznań.

    Z góry dzięki Wam za odpowiedzi.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-09-05 09:59:19
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Jest dużo zmiennych, które musisz wziąć pod uwagę:-)
    Sprawdź w ostatnim badaniu rynku wynagrodzeń prowadzonym przez pracuj.pl i
    onet.pl
    pzdrw
    uba

  • 3. Data: 2002-09-07 00:06:29
    Od: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wojciechowski" <k...@w...pl> postanowił uszczęśliwić
    całą ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością
    > Jestem świeżo upieczonym absolwentem po psychologii pracy. Szukam pracy w
    > działach personalnych dużych zachodnich firm i w biurach doradztwa
    > personalnego. Niestety nie wiem ile mogę na w takich miejscach zarabiać.

    Witam kolegę z miasta i specjalizacji! Powiem życzliwie: w biurach doradztwa
    personalnego nie licz na dużo, po pierwsze to straszna amatorszczyzna, po
    drugie za grosze, po trzecie raczej nie na stałe. Co do zachodnich firm: tu
    na łapę dostaniesz przynajmniej 2000, ale raczej albo musisz kogoś tam znać,
    albo przejść jakiś skomplikowany proces rekrutacji. To, że nie masz
    doświadczenia, to najmniejszy problem, jeśli będziesz tam pasował i
    spodobasz się, to Cię wezmą. Warto starać się o praktyki w takich firmach i
    to z własnej inicjatywy, bo jeśli oni sami to ogłoszą, to będzie już dziki
    tłum. Czasem pomaga też Biuro Karier.
    Pozdro
    Coinneach

  • 4. Data: 2002-09-08 10:07:28
    Od: GL <g...@N...go2.pl>

    On Thu, 5 Sep 2002 09:55:59 +0200, "Krzysztof Wojciechowski"
    <k...@w...pl> wrote:

    >Jestem świeżo upieczonym absolwentem po psychologii pracy. Szukam pracy w
    >działach personalnych dużych zachodnich firm i w biurach doradztwa
    >personalnego. Niestety nie wiem ile mogę na w takich miejscach zarabiać.

    Przygotuj się, że na dzieńdobry 'zaproponują' kontrakt managerski
    (czytaj: własna działalność gospodarcza + umowa o zakazie konkurencji
    przez np. 3 lata). Może jestem uprzedzony, ale tak właśnie to widzę
    najczęściej.

    GL

  • 5. Data: 2002-09-11 06:49:27
    Od: "Krzysztof Wojciechowski" <k...@w...pl>

    "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl> wrote in message

> [...]
    > to z własnej inicjatywy, bo jeśli oni sami to ogłoszą, to będzie już dziki

    Dziękuję koledze z miasta i po fachu za cenne uwagi.