PracaGrupypl.praca.dyskusje › okulary-dofinansowanie

  • 11. Data: 2006-10-02 20:04:02
    Temat: Re: okulary-dofinansowanie
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    E. Fiedor napisał(a):
    <ciach>

    Ewa, ale jak Ty będziesz wyglądać w okularach? :P

    pozdrawiam
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 12. Data: 2006-10-03 08:04:02
    Od: "E. Fiedor" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości news:efrrfe$364$1@inews.gazeta.pl...
    > E. Fiedor napisał(a):
    > <ciach>
    >
    > Ewa, ale jak Ty będziesz wyglądać w okularach? :P

    :)
    a wiesz Maćku, że nasz szkoleniowiec od wizażu i kreowania wizerunku
    oznajmił mi że powinnam je nosić?

    > pozdrawiam
    > M.

    tym bardziej pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-10-03 15:02:49
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    E. Fiedor napisał(a):
    > Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    > wiadomości news:efrrfe$364$1@inews.gazeta.pl...
    > a wiesz Maćku, że nasz szkoleniowiec od wizażu i kreowania wizerunku
    > oznajmił mi że powinnam je nosić?
    Zmień szkoleniowca :) Dla mnie jesteś piękna i bez okularów :)

    pozdrawiam
    M.

  • 14. Data: 2006-10-04 12:35:33
    Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Użytkownik "E. Fiedor" <e...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:efqhgt$a1a$1@inews.gazeta.pl...

    > ostatnio pojawił się w firmie temat okularów-w wyniku czego szefostwo
    > wystosowało rozporządzenie wewnętrzne, w którym informuje że
    > dofinansowanie do okularów wynosi 120 zł na podstawie faktury
    > wystawionej na firmę.
    > zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z
    > 01.12.1998r. (Dz.U. 148 poz. 973) przy pracy powyżej 4 godzin
    > pracodawca powinien pokryć koszta szkieł i częściowo oprawek ( w
    > wersji- uśredniona cena).

    Napiszę, jak to u mnie w pracy było - jakieś 3-4 lata temu.
    Pracodawca powiedział, że musimy najpierw te okulary sobie kupić i musi
    być wystawiona faktura na firmę. Więc tak zrobiliśmy, potem pracodawca
    uśrednił cenę szkieł z antyrefleksem (u wszystkich było to około 75 zł
    za sztukę czyli 150zł za dwie) i zwrócił 100% uśrednionej ceny za szkła.
    My jako pracownicy byliśmy zadowoleni a pracodawca tak sobie, bo musiał
    wydać kasiorę.

    --
    bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
    Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!