PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › ogloszenia "dam prace"
    From: "ukasik..." <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ogloszenia "dam prace"
    Date: Tue, 30 Mar 2004 12:54:42 +0200

    Jako bezrobotny-poszukujacy pracy przegladam ogloszenia w GW i na mysl
    przychodzi mi kilka pytan. A dokladniej, chcialbym znac Wasze zdania w tej
    sprawie - jak zapartujecie sie, Drodzy Grupowicze, na ogloszenia:

    1. jedna, gora dwie linijki w "drobnych" i tylko numer telefonu lub faksu.
    2. takze w "drobnych" - ogloszenia "wielolinijkowe", na pierwszy rzut oka
    "powazne" a na koncu adres na o2.pl, wirtualnej polsce, onecie itp.

    A.D.1 - nie mam na mysli tylko ogloszen typu: "mlodej, biurowa, tel....."
    ale takze mozna znalezc oferty dla kierownikow, ksiegowych, informatykow
    itp.

    wiec jak sie zapatrujecie na tego typu ogloszenia? ja generalnie je omijam,
    nie trakuje powaznie. ale moze sie myle...
    czy ktos z Was ma jakies sukcesy w poszukiwaniach pracy zwiazane z "takimi"
    ogloszeniami?

    pozdrawiam
    Lukasz