PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › Re: ogloszenia "dam prace"
  • Data: 2004-04-02 10:51:06
    Temat: Re: ogloszenia "dam prace"
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ukasik... napisał(a):

    > pierwszy rzut oka "powazne" a na koncu adres na o2.pl, wirtualnej
    > polsce, onecie itp.

    podaj gdzies firmowy adres e-mail a juz nigdy nie dasz sobie rady ze
    spamem. ja kiedys takiego konta uzywalem do newsow a takze adres byl
    publikowany na www. teraz dziennie dostaje 30-50 sztuk spamu + 200-300
    razy wirus od osób, które mnie maja w ksiazce adresowej.

    Tak wiec juz nigdy, nigdzie nie podam firmowego adresu email, a jesli
    juz musze to w formacie takim jak w stopce.

    tak wiec nie dziw sie mailom na darmowych serwerach, bardzo duzo osob
    tak robi - innego wyjscia nie ma. po wstepnej selekcji juz odpowiadaja
    z firmowego konta.

    a tak przy okazji: dalem kiedys ogloszenie na grupie praca.oferowana i
    w ciagu kilku dni dostalem z 50 maili. po tygodniu, dwoch, miesiacu
    nadal dostawalem oferty i roznisty spam bo sie okazalo, ze te
    ogloszenia automatycznie laduja na jakis portalach o pracy.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,