PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › Re: ogloszenia "dam prace"
  • Data: 2004-03-31 21:25:24
    Temat: Re: ogloszenia "dam prace"
    Od: smok <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdy nadszedł dzień Tue, 30 Mar 2004 13:14:22 +0200
    "libra" <l...@o...pl> rzekł:

    > Internet nie jest aż tak dobrym medium reklamowym
    > jak wydaje się specom od sprzedaży tego typu usług. Tak więc na razie
    > nie inwestuję.

    Bo internet w założeniu nie jest medium reklamowym tylko informacyjnym.
    Służy nie do zareklamowania a do przedstawienia oferty. Wiem, że leży to
    blisko, ale mimo wszystko różnice są znaczące. Adres w zarejestrowanej
    domenie powoduje zwiększenie odczuwanej _wiarygodności_ firmy, jej
    stabilnej pozycji na rynku i daje możliwość łatwiejszego znalezienia
    kontrahenta. Oczywiście nie na zasadzie wyszukania go po hasłach z
    branży, ale jeżeli wiem że firma jest ogólnopolska i ma nazwę "iksiński"
    to mam duże szanse że znajdę zarejestrowaną domenę iksinski.pl lub
    iksinski.com.pl.

    --
    Slack'it!
    SMOK of the M.I.B's ping, ping, jest tam kto?