PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › Re: ogloszenia "dam prace"
  • Data: 2004-03-30 22:57:29
    Temat: Re: ogloszenia "dam prace"
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ukasik..." <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c4csmi$eqi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wajcha... ale osobiscie na takich "anonimowych" ogloszeniach przejechalem
    > sie juz kilka razy i teraz omijam je lukiem.
    > a watek poruszylem na grupie bo ciekaw bylem czy inne osoby szukajace
    pracy
    > postepuja podobnie do mnie czy moze zdarzaja sie przypadki ze jednak mozna
    > trafic na wartosciowe ogloszenie...

    Moze byc ogloszenie normalnej firmy z kontem na wp czy innym onecie.
    Jesli ktos chce zachowac dyskrecje, a nie korzysta z uslug hr , to konto na
    wlasnej domenie daje duzo informacji, wystarczajacych do identyfikacji
    firmy.
    Mozna zalozyc tez sytuacje, gdy oglaszajacy chce w sytuacji gdy firma
    przykladowo ma jeden czy dwa adresy mailowe do ktorych ma dostep wiecej
    osob, zapewnic sobie splyw odpowiedzi poza normalnym obiegiem informacji w
    firmie, a moze i w sposob calkiem niezauwazalny dla podwladnych.
    Sa tez nawet dosyc duze firmy, ktore nie doceniaja internetu i uwazaja, ze
    konto darmowe, lub podniesione z darmowego na wp, wystarczy do ewentualnego
    odebrania maila, gdy jakis dziwak go wysle.
    pzdr
    Krzysztof

    ---