PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia "dam prace" › Re: ogloszenia "dam prace"
  • Data: 2004-03-30 22:32:37
    Temat: Re: ogloszenia "dam prace"
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co to jest komercyjny adres służbowy?

    piszac "komercyjny" cytowalem Ciebie.

    > Czy płatne konto pocztowe
    > o takim samym brzmieniu jak wcześniejsze bezpłatne jest już
    > tym wymarzonym komercyjnym adresem służbowym?

    nie koniecznie musi byc platne, poza tym nie jest wazne to co jest przed
    malpa tylko po. niestety o2.pl, op.pl, wp.pl itp jakos do mnie nie przemawia
    :/
    jeszcze jak jest podana nazwa firmy to jest szansa ze ogloszenie nie jest
    wajcha... ale osobiscie na takich "anonimowych" ogloszeniach przejechalem
    sie juz kilka razy i teraz omijam je lukiem.
    a watek poruszylem na grupie bo ciekaw bylem czy inne osoby szukajace pracy
    postepuja podobnie do mnie czy moze zdarzaja sie przypadki ze jednak mozna
    trafic na wartosciowe ogloszenie...