PracaGrupypl.praca.dyskusjeodprawy ORLEN › Re: odprawy ORLEN
    From: "zymla" <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odprawy ORLEN
    Date: Thu, 19 Aug 2004 09:39:11 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości news:cg0k5v$l4n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Rozumiem wysokie stanowisko, odpowiedzialne..ale az mnie zmrozilo...i
    > >
    > Wyluzuj. Orlen jest firma. Firma ta zarabia. Jesli zarabia to dzieli. Nie
    > dzieli wiec Twoim, moim, "naszyM' tylko swoim szmalem. O co wiec chodzi.
    Ty
    > tez mozesz zostac prezesem. Na poczatek zrob kurs i zdaj panstwowy
    egzamin-
    > to wcale nie jest proste. Potem traf do "towarzystwa" i panstwa szlachty.
    > potem.....juz samo pojdzie.
    > Nie rozumiem Twych frustracji. Bardziej frustrujace sa odprawy chwilowych
    > urzednikow- oni, nie dosc ze biora "nasza" kase to zadnego przychodu nie
    > generuja w gospodarce. A robic nie ma komu :o)
    > --
    Gdyby to byla prywatna społka Panow Kulczykow, gudzowaytch i innych, nie
    obchodziloby mnie to, ich pieniadze, ich firmy jesli beda chcieli moge
    spalic te pieniadze w piecu:))) W przypadku Orlenu jest to jednak spolka
    sakrbu panstwa, a po drugie nie wyobrazam sioobie by ktos w przeciagu 19
    dniu bedac prezem nawet gdyby mial iloraz inteligencji gates'a mogl
    wypracowac dla firmy takie pieniadze by uzyskac odprawe tej wysok. Poza tym
    sadze, ze kontarkty zawierane przed objeciem stanowiska mowiace ile ktos
    dostanie odchodzac sa jakims nieporozuminiem, gdyz wydaje mi sie iz powinno
    to byc uzaleznione od obrotw firmy ktore firma za jego rzadow miala.:))