PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa a następna praca

  • 1. Data: 2003-10-15 18:01:16
    Temat: odprawa a następna praca
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Z racji likwidacji mojego stanowiska pracy, przysługuje mi odprawa. Stosunek
    pracy wygasa 31.10.2003r., czy jeśli w między czasie podejmę pracę na
    umowę-zlecenie, będę mieć prawo do odprawy?
    Kiedy traci się prawo do odprawy??

    Pozdrawiam,
    Karolina

  • 2. Data: 2003-10-16 08:21:49
    Temat: Re: odprawa a następna praca
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Aurore napisał(a):

    > Kiedy traci się prawo do odprawy??

    ZTCW to sie raczej nie traci prawa do odprawy. Mozesz nawet zaczac
    prace na etacie i bedziesz w sytuacji, kiedy dostajesz podwojna pensje
    :)

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-10-16 15:39:30
    Od: "selective" <s...@p...fm>

    "Aurore" <s...@o...pl> wrote in message news:bmk20s$kkh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pracy wygasa 31.10.2003r., czy jeśli w między czasie podejmę pracę na
    > umowę-zlecenie, będę mieć prawo do odprawy?

    IMHO prawo do odprawy traci sie, jesli to firma, ktora daje wypowiedzenie
    znajdzie dla zwalnianego nowe miejsce pracy. Przynajmniej tylko z takim
    przypadkiem sie spotkalem. Co do reszty przypadkow proponuje zajrzec do KP.

    Pozdr.
    M.Tuszynski

  • 4. Data: 2003-10-20 20:39:47
    Od: "Jacek S" <k...@g...pl>

    odprawa tez nie przysluguje, gdy prowadzisz dzialalnosc gospodarcza, ale
    trudno by o tym wiedzial Twoj byly pracodawca. Sprawdz KP. I nie rozpowiadaj
    ze np. skladasz komputery juz teraz itp.