PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program 21- czy ktoś miał z tym do czynienia?

  • 1. Data: 2003-10-15 17:21:05
    Temat: Program 21- czy ktoś miał z tym do czynienia?
    Od: "TA_dek" <t...@g...pl>

    Witam wszystkich !

    Pracuję na etacie (cienkim) i szukam okazji aby zarobić dodatkowo trochę
    kasy.
    Otrzymałem ofertę "Nowego systemu zarabiania - PROGRAM 21"
    Jesli ktoś miał do czynienia z tym "systemem" - prosze o opinię.

    TA_dek

  • 2. Data: 2003-10-15 17:34:24
    Temat: Re: Program 21- czy ktoś miał z tym do czynienia?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@g...pl news:bmjvon$i6g$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Otrzymałem ofertę "Nowego systemu zarabiania - PROGRAM 21"
    > Jesli ktoś miał do czynienia z tym "systemem" - prosze o opinię.

    Z opinie znajomych i grupy - jest to slynny... przekret.

    Ma ktos moze jakis email/www z dokladnym opisem jak to dziala (zarowno to
    co pisza uczestnicy programu jak i z tym co jest na prawde) - jestem
    ciekaw:)

    (Btw i podobnie na temat amway - czytalem ten artykul na onet o amway ale
    szukam dodatkowych informacji)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-10-15 18:22:06
    Od: "TA_dek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "TA_dek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Otrzymałem ofertę "Nowego systemu zarabiania - PROGRAM 21"
    > Jesli ktoś miał do czynienia z tym "systemem" - prosze o opinię.

    Podeślę Ci dwa opisy tego programu jakie dostałem od anonimowego
    "biura"

    TA_dek

  • 4. Data: 2003-10-15 18:41:03
    Temat: Odp: Program 21- czy ktoś miał z tym do czynienia?
    Od: "Tomala" <w...@g...pl>

    mozna prosic o przeslanie takze do mnie
    dziekuje

  • 5. Data: 2003-10-15 19:04:33
    Od: "Rafał Milczarek" <m...@b...wroc.pl>

    Ja rowniez poprosze o przeslanie w/w materialow. Z gory dziekuje.

  • 6. Data: 2003-10-15 19:05:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    t...@g...pl news:bmk3bi$6vt$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Podeślę Ci dwa opisy tego programu jakie dostałem od anonimowego
    > "biura"

    ok, juz dostalem.

    Ale przy okazji - powiedz - nie rozsylales juz tego programu w postaci
    SPAMu wczesniej? Bo Twoje IP jest uznane za "spamerskie" i blokowane na
    serwerach email (akurat odebralem email bo specjalnie sprawdzilem czy
    przypadkiem nie zostal on zablokowany).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-10-15 19:07:39
    Od: "TA_dek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadkiem nie zostal on zablokowany).

    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~
    > GG-1175498 ____| ]____,
    > Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    > Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

    Słowo honoru że nie !

  • 8. Data: 2003-10-15 19:07:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    s...@r...com news:Xns9415D68B97983raf256com@213.180.128.20

    Ups, mala poprawka - nie to nie Twoja wina :) to IP to kogut.o2.pl

    czyli - caly serwis zostal uznany za spamerski i listy z @o2.pl sa kasowane
    na wielu serwerach email (podobnie jak to bylo do niedawna z wp.pl) no ale
    coz - nalezalo im sie za nie-zwalczanie spamerow uzywajacych ich kont.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2003-10-15 19:15:44
    Od: "TA_dek" <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > TA_dek
    >

    > Chyba niepotrzebnie zrobiłem darmową reklamę temu systemowi :))
    ale proszę o maila jak ktos zarobi pierwszego miliona :))

  • 10. Data: 2003-10-16 08:59:02
    Od: "Kinga" <k...@w...pl>

    typowy piramidowy system zarabiania...już wiele takich powstało, sama się w
    to bawiłam w szkole podstawowej :) ten jest tylko bardziej doszlifowany
    marketingowo, używając często słówek typu "sukces", "rewelacyjny", "bez
    ryzyka", "zarabiasz" itp. niejedną osobę można omamić, która - że tak
    powiem - się da omamić ;)
    pzdr,
    Kinga