PracaGrupypl.praca.dyskusje › obsługa komputera po studiach..

  • 11. Data: 2003-07-22 09:39:59
    Temat: Re: obsługa komputera po studiach..
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    > PS: tez mnie denerwuje, ze w innych krajach maja takie fajne
    > podreczniki i dobrych nauczycieli,a w polsce to szkola polega glownie
    > na zasadzie "kto przetrwa i nie da sie wywalic, jest miszczem".

    Nina ale sama zobacz - w Polsce to nie wiedza jest ważna tylko właśnie
    umiejętność przetrwania. Oj za długo siedzisz w Stanach zapomniałaś co jest
    "najważniejsze" ;)))

    Pozdrawiam
    PAwełW.

  • 12. Data: 2003-07-22 09:42:12
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    > to pytanie imho swiadczy o kompletnej durnocie osoby je zadajacej.

    Nie durnocie Nino, nie durnocie. Na niewiedzy, braku obycia z komputerami,
    ale nie durnocie. Nie upraszczaj.
    pozdr.

  • 13. Data: 2003-07-22 09:50:50
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "PawełW" <f...@g...pl> writes:

    > Nina ale sama zobacz - w Polsce to nie wiedza jest ważna tylko właśnie
    > umiejętność przetrwania. Oj za długo siedzisz w Stanach zapomniałaś co jest
    > "najważniejsze" ;)))

    i sie kurna ciesze, ze akurat TO zapomnialam.... a co...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2003-07-22 09:52:32
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> writes:

> [...]
    > komputerów (w sklepie na stoisku komputerowym, później jako jedyny
    > informatyk w firmie) nauczyły mnie tolerancji. I potrafię zrozumieć że
    > ludzie nie angażują się w naukę czegoś, czego nie muszą się uczyć. Jeśli
    > szkoła nie nauczy obsługi komputera, studia nie zmuszą do nauki
    > samodzielnej, dana osoba nie ma komputera w domu, bo ją nie stać (używanego
    > nie kupi, bo się boi, i nie wie co kupić), znajomi też nie mają.....
    > Do tego (ja przynajmniej) często obserwuje u ludzi jakiś dziwny lęk przed
    > komputerem. Nie wiem z czego to wynika, ale tak jest

    klasyczny lek przed zmiana. komputer czy inne urzadzenie, czy
    chociazby koniecznosc zmiany CZEGOKOLWIEK w dotychczasowej rutynie - i
    juz - pojawia sie ta reakcja. nie, bo NIE. i juz, zero dyskusji.

  • 15. Data: 2003-07-22 09:59:00
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    > Nie durnocie Nino, nie durnocie. Na niewiedzy, braku obycia z komputerami,
    > ale nie durnocie. Nie upraszczaj.

    o ja przepraszam, jesli ktos TYLKO nie ma obycia z komputerami i NIE
    WIE, to jest to SUKCES.
    ja sama tak mialam, nie wiem, nigdy nie probowalam - no to co?
    sproboje, a nuz sie czegos nowego naucze, a moze sie okaze
    zabawne. ugryzc mnie nie ugryzie, nic wiec nie strace, tak wiec
    DALEJZE PROBOWAC I SIE UCZYC.

    ci, co maja takie reakcje jak wyzej opisana to sa raczej ci, co maja
    nastawienie: nie bede sie uczyl tego, ba, w ogole sie nie dotkne, bo:
    - nie potrzeba mi
    - za trudne
    - nie ma sensu
    - nie bede tracil czasu
    i tysiac innych wymowek, majacych na celu pokrycie jednego: strachu
    przed nowoscia i skompromitowaniem sie, ze czegos tam nie bedzie sie
    wiedziec.

    do takich mozna i przez 2 lata na lekcjach powtarzac podstawy, a im
    jak wpadnie jednym uchem, tak wypadnie drugim.

    PS: skoro moja matka nieksztalcona, niekumata i w ogole ciemna dala
    sie nauczyc, ze jak kliknie sie mysza gdzies-tam to cos-tam - to
    znaczy, ze kazdy sie da nauczyc, o ile jego IQ nie jest nizsze niz 80
    i o ile przejawia chec nauki.

  • 16. Data: 2003-07-22 09:59:38
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    PawełW <f...@g...pl> napisał(a):

    > Jak myślicie czy ludzie którzy skończyli studia (dowolny kierunek) powinni
    > umieć obsługiwać komputer.
    > Od jakiegoś czasu mam wrażenie iż część z osób studia kończących tego nie
    > umie. Ja uważam iż taka umiejętność w dzisiejszych czasach jest konieczna. A
    > co wy sądzicie na ten temat??

    rynek sam to reguluje, nie wazne czy na studiach jest informatyka czy nie ma.
    Po prostu, ten który nie będzie umiał obsługiwac komputera będzie miał gorszą
    pracę. A uczelnia ? jeśli jej zależy na prestizu .... nie wypuści
    komputerowego ignoranta ...

    steer

  • 17. Data: 2003-07-22 09:59:41
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

  • 18. Data: 2003-07-22 10:03:10
    Od: "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl>

    PawełW <f...@g...pl> napisał(a):

    Z drugie strony ja też czasem staję przed "wyzwaniem"
    > czegoś czego nigdy wcześnie j nie robiłem. Biorę książkę, czy pytam i się
    > uczę. Dlaczego inni nie mogą?
    >
    > PawełW.

    Dlaczego nie moga? bo im sie nie chce! Po co sie "mordowac",czytac, szukac
    jak pan informatyk to na pewno wie. Czy sie stoi czy sie lezy ... Tak jest u
    mnie w bibliotece czasami - z ubolewaniem to stwierdzam

    A.L

  • 19. Data: 2003-07-22 10:03:55
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > i sie kurna ciesze, ze akurat TO zapomnialam.... a co...

    :) Sam by też chętnie wreszcie zapomniał..

    Pozdrawiam
    PawełW.

  • 20. Data: 2003-07-22 10:04:56
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Ludzie !!! Nie przesadzajcie ze słowem INFORMATYKA. To całkiem coś innego
    niż obsługa komputera. Nie każdy kto wie jak wygląda Duży Wóz jest
    astronomem. Sam się uczyłem obsługi i nie jestem informatykiem, uczyłem się
    na błędach. Mogłem robić to dopiero wtedy jak miałem własny komputer. Nie da
    sie tego z ksiązek nauczyć, nie można nauczyć się jezdzic na rowerze
    oglądając Wyścig Pokoju. Przypomnę wam, ze kiedyś nie w kazdej szkole, czy
    domu były komputery. Znam ludzi co nie wiedzą co to internet. Jest źle, ale
    nie jest to zawsze wina tych co z CD robią podstawkę do kawy :). Poczekajcie
    parę lat....nasze dzieci będą się z nas nabijać.