PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w urzędach pocztowych

  • 1. Data: 2003-07-21 20:03:29
    Temat: Zarobki w urzędach pocztowych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Ile zarabia brutto, netto panienka z okienka pocztowego z 1-2 letnim stażem
    ? Wiek 23-26 lat, po liceum, pierwsza praca.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-07-22 08:04:53
    Temat: Re: Zarobki w urzędach pocztowych
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    900 brutto + premia
    ale...... jak cos namieszasz zabieraja ci iles z tej premii
    za kazda ustereczke
    wiec nieraz zostaje sama wyplata
    900 brutto to gdzies 670 netto

    Maciej

    moja zonka jest pania z okienka na poczcie
    tzw. pocztowka :-)))))

  • 3. Data: 2003-07-22 09:26:27
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    > moja zonka jest pania z okienka na poczcie
    > tzw. pocztowka :-)))))

    Takie pytania właśnie przyszły mi do głowy :)
    a jak formalnie sie nazywa ta funkcja "pocztówki":)? kasjerka? i gdzie
    znoaleźć wiadomości o naborze? bo sobie właśnie tak myślę że jeszcze nigdy
    nie widziałam takiego ogłoszenia. Potrzebujemy na pocztę do okienka? ;)
    pzdr
    tweetka

  • 4. Data: 2003-07-22 10:00:05
    Od: "Aleksandra " <l...@N...gazeta.pl>

    tweetka <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    nigdy
    > nie widziałam takiego ogłoszenia. Potrzebujemy na pocztę do okienka? ;)

    tweetka zartujesz czy jak??? przeciez to jest stanowisko obwarowane dla
    krewnych i znajomych krolika - nie oglasza sie tego w prasie!!! Prace
    dostanie na poczcie ten, kto zna syna pani dyrektor ktory jest najlepszym
    kumplem mojego kuzyna z drugiej linii :))))) Ja mam przynajmniej takie
    wrazenie ... To jest posada po znajomosci i wychodzona, szczegolnie w malych
    miejscowosciach.
    pozdr, me

  • 5. Data: 2003-07-22 10:00:28
    Od: "Maciej_NT" <m...@i...pl>

    Wszystkie pocztowki maja na wizytowce napisane "Asystent" albo "Starszy
    Asystent"
    O naborze nie znajdziesz ogloszen - zwalaniaja na maxa - kogo sie da - tzn.
    kto ma wiecej usrek ten odpada
    ale jak chcesz mozesz zlozyc podanie do Wojewodzkiego Urzedu Poczty - kadry
    sa scentalizowane na poziomie wojewodztw
    poszczegolne jednostki nie decyduja o jakimkolwiek naborze
    BTW - moja zonka dostala te robote po znajomosci :-))))

    Maciej_NT

  • 6. Data: 2003-07-22 16:17:34
    Od: "tweetka" <t...@w...pl>

    No taaaak, dzięki za informacje.
    Czyli to nie dla mnie, marzę o innej Polsce:((
    pzdr
    tweetka

  • 7. Data: 2003-07-26 07:45:53
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bfirbd$mhi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 900 brutto + premia
    > ale...... jak cos namieszasz zabieraja ci iles z tej premii
    > za kazda ustereczke
    > wiec nieraz zostaje sama wyplata
    > 900 brutto to gdzies 670 netto

    a ile tej premii ? 10% ? 20% ?