PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca 1/2 etatu

  • 1. Data: 2002-09-16 06:07:17
    Temat: praca 1/2 etatu
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    witam szanownych państwa mam następujące pytanie:
    jaka jest różnica w zatrudnianiu na cały i na pół etatu jakie wiążą się z
    tym niedogodności dla pracownika czy przysługują mu takie same prawa jak
    pracownikowi na pełnym etacie. proszę o pomoc Andrzej

  • 2. Data: 2002-09-16 07:19:11
    Temat: Re: praca 1/2 etatu
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym niedogodności dla pracownika czy przysługują mu takie same prawa jak
    > pracownikowi na pełnym etacie. proszę o pomoc Andrzej

    Pracując na część etatu masz takie same prawa jak przy zatrudnieniu na caly
    etat, pod warunkiem że zarabiasz brutto nie mniej niż najniższa płaca
    krajowa brutto. W przeciwnym wypadku w niektorych przypadkach (np. w Biurze
    Pracy) ta praca nie wlicza się do stażu.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-09-16 11:37:22
    Od: "Bruno26" <b...@a...net>

> [...]
    > tym niedogodności dla pracownika czy przysługują mu takie same prawa jak
    > pracownikowi na pełnym etacie. proszę o pomoc Andrzej

    podstawową różnicą jest krótszy o połowę czas pracy

    GG1794844 b...@i...pl