PracaGrupypl.praca.dyskusje › norwegia - jakie zadania wysoko platne

  • 11. Data: 2007-11-11 08:49:21
    Temat: Re: norwegia - jakie zadania wysoko platne
    Od: m...@w...pl

    > Platforma.

    masz moze jakies namiary na prace na platformach? zastanawiam sie co
    tam mozna robic nie majac specjalnie doswiadczenia w tej dzialce?

  • 12. Data: 2007-11-11 13:45:30
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-11-11 09:49, m...@w...pl pisze:

    > masz moze jakies namiary na prace na platformach? zastanawiam sie co
    > tam mozna robic nie majac specjalnie doswiadczenia w tej dzialce?

    Konkretnych namiarów nie mam, ale system pracy który znam z opowieści od
    kolego (którego syn na takiej platformie pracuje) jest fajny: 2 tygodnie
    pracy a potem 4 tygodnie wolnego. Z tym że praca jest ponoć naprawdę ciężka.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl