PracaGrupypl.praca.dyskusjenielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika › nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
  • Data: 2006-11-29 17:51:50
    Temat: nielegalne oprogramowanie a odpowiedzialnosc pracownika
    Od: "tino" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy ktos moze mi powiedziec cos na temat odpowiedzialnosci pracownika za
    uzywanie nielegalnego oprogramowania w firmie z polecenia pracodawcy?

    Konkretnie chodzi mi o taka sytuacje:

    Jest firma w ktorej nie ma oficjalnie stanowiska Informatyk natomiast sa dwa
    stanowiska webmaster.

    Osoby na pozycji webmastera, potrzebuja pewnych programow o ktorych pracodawca
    wie przed zatrudnianiem ich.

    Oprogramowanie takie pracodawca zapewnia w formie nielegalnego oprogramowania
    typu photoshop, office itd.

    Pracodawca wrecza plyte z nielegalnym oprogramowaniem wraz z krakiem
    pracownikowi i mowi zeby sobie zainstalowal.

    Pracownik to czyni.

    I teraz jaka jest odpowiedzialnosc pracownika w tej sytuacji????