PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie podawanie nazw pracodawcow w CV;

  • 51. Data: 2006-07-18 22:30:13
    Temat: Re: nie podawanie nazw pracodawcow w CV;
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:aikqb2dj1gt33u5s71psrk35vvs5ahe879@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Już nie pamiętasz?
    > "Czy pracodawca poszukuj?cy pracowników i zlecaj?cy tzw. "rekrutację"
    > anonsuje jakie firmy prowadził przedtem, jak się one nazywały, kiedy i
    > dlaczego zakończyły działalno?ć?"
    Jak poszukasz to wyjaśnienie znajdziesz łatwo i to w tym wątku.

    > Bo to pojęcie prawa handlowego.
    Poczytaj wątek uważnie, a zobaczysz że nie tylko.

    > Nie ważne jak brzmi, taka jest prawda.
    Mam inne zdanie.

    > Jak szybko pisałem nie ma
    > znaczenia.
    Szczerze mówiąc tak właśnie sądzę, ale chciałem być delikatny (jak na mnie,
    oczywiście). :-P

    > Naprawdę nie wiesz co to osoba prawna?
    Dziwaczne pytanie. Oczywiście, że wiem.

    > mnie czasem udziela się idiotyczny casus językowy, któremu hołduje pewna
    > Masz na myśli tych, którzy mają _jakieś_ pojęcie o prawie i posługują
    > się pojęciami prawniczymi?
    Nie, skądże. Takich tu wszak praktycznie nie ma. Właściwie sama
    amatorszczyzna, hobbyści, jak Ty, ja i wielu innych. Ale to niekoniecznie
    coś złego. Postawię postulat, że amator (w dobrym znaczeniu tego słowa)
    świadom swych ograniczeń może przy braku zasklepiającej rutyny wnieść pewną
    świeżość spojrzenia, zwrócić uwagę na coś, nad czym zrutynowane oko
    przechodzi bez zauważenia.
    Mam raczej na myśli tych, którzy nie mają żadnego pojęcia o prawie i
    _wydaje_ im się, że posługują się pojęciami prawniczymi.
    A także tych, którzy bezpodstawnie wierząc, że pojęcie o prawie mają,
    namiętnie usiłują to udowodnić, co daje w efekcie zwykły, bezwartościowy
    bełkot.

    Jotte

  • 52. Data: 2006-07-18 22:31:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:grkqb21a44dhh2e1o39q8e3mi1gqivljl5@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > i Nie sądź wszystkich podłóg siebie.
    Nie bądź dziecinnie zarozumiały. To śmieszne.

    Jotte

  • 53. Data: 2006-07-19 05:07:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 19 Jul 2006 00:30:13 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> zakodował:

    >Jak poszukasz to wyjaśnienie znajdziesz łatwo i to w tym wątku.

    O co Ci chodzi? Pytałeś gdzie uzyłeś słowa "firma" to Ci odpowiadam.
    To Ty zadałeś pytanie - nie ja.

    >Poczytaj wątek uważnie, a zobaczysz że nie tylko.

    Jednak taka jest definicja prawna.

    >Szczerze mówiąc tak właśnie sądzę, ale chciałem być delikatny (jak na mnie,
    >oczywiście). :-P

    No popatrz. Chciałeś być delikatny, a wyszło, że nie masz pojęcia o
    prawie i tematach, o których się wypowiadasz. Zastępujesz to
    ignorancją i "mam inne zdanie" (oderwane od rzeczywistości i norm
    prawnych).

    >Dziwaczne pytanie. Oczywiście, że wiem.

    To co tak się dziwisz, że osoba prawna zatrudnia osoby fizyczne?

    >Nie, skądże. Takich tu wszak praktycznie nie ma. Właściwie sama
    >amatorszczyzna, hobbyści, jak Ty, ja i wielu innych. Ale to niekoniecznie
    >coś złego.

    Mnie tutaj nie mieszaj. Bo to, że w pewien sposób jestem amatorem nie
    znaczy, że nie mam żadnego pojęcia o prawie.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 54. Data: 2006-07-19 06:54:37
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Tue, 18 Jul 2006 22:06:12 +0200, "Jotte"
    > <t...@w...spam.wypad.polska> zakodował:

    > Nie sądź wszystkich podłóg siebie.

    eph? dlaczego miałby sądzić podłogi i w jaki sposób? ;)

    --

    glos

  • 55. Data: 2006-07-19 13:54:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:89frb2lqbg71j183jksetug0ok05s30aqc@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    [cut]
    Zakończmy.
    Nie zbliżymy stanowisk, więc różnijmy się godnie, w miarę indywidualnych
    możliwości.

    Jotte